Tre nye rådgivere rekruttert til Iteo

/
Møt våre tre nye, dyktige kommunikasjonsrådgivere; Hans Henrik Torgersen, Kamilla Rudberg og Anders Ringen.

En seier og en viktig lærepenge

/
Resultatene fra Årets Byrå ga oss en viktig påminnelse: Proaktivitet burde definere Iteo, og her har vi noen ermer som skal brettes opp.

Hva ønsker byråkunder i 2020?

/
Byråkunder ønsker seg engasjement, proaktivitet, digital kompetanse og mer innhold. Det viser Regis Årets Byrå-undersøkelse. Den ferske rapporten er en oppfordring til oss byråer om å by på mer til våre kunder.

2018 fra A til Å

/
Flinke folk, uhjulpen kjennskap, og Galdhøpiggen. Det gikk mye oppover i 2018 også. Her er en oppsummering fra året som har gått, i kjent stil.

218 unike artikler om strømgigant

/
— Vi har blitt betydelig mer synlig blant våre viktigste målgrupper, og får spørsmål om hvordan vi jobber med PR i Norge, sier markedssjefen for Eaton i Norge, Torill Bergem Os.

Stor suksess med Huntons nordiske merkevarekampanje

/
For andre året på rad har vi bistått Hunton med merkevarekampanjen «Anbefalt av» – en større nordisk kampanje for å gjøre trefiberisolasjon til det mest anbefalte og naturlige isolasjonsvalget.

Første norske byrå i måleorganisasjonen AMEC

/
Iteo er første norske byrå i den internasjonale organisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon, AMEC. – Ledere og byråkunder setter helt nye krav til markedskommunikasjonen i årene som kommer - derfor har måling aldri vært viktigere, sier gründer av Iteo, Andreas Thue.

Fra strategi til kommunikasjonsmål

/
- Alle kommunikasjonstiltak og kampanjer skal støtte virksomhetsstrategien. Uten smart målsetting, måling og evaluering kan ikke kommunikatørene vite om de skaper verdi for virksomheten, sier strategi- og målingsekspert Svein Inge Leirgulen.
Måling av kommunikasjon.

Beskytt budsjettene med måling

/
27. november kommer Jesper Andersen på frokostseminaret; Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon. Der vil han dele sine beste tips for hvordan din virksomhet kan få mer igjen for mindre ved å måle og evaluere kommunikasjon.

Iteo – Nordens beste PR-byrå!

/
I mai 2018 ble vi ikke bare Norges beste kommunikasjonsbyrå igjen, vi slo også søta bror. Her er tallenes tale.

HubSpot lanserer videoplattform

/
HubSpot utvider sin plattform med støtte for video. Skjemaer og knapper kan integreres direkte inn i videoer.

HubSpot introduserer sin nye vekstmodell, "The Flywheel"

/
HubSpot introduserte sin nye vekstmodell under årets INBOUND, "The Flywheel". Modellen fokuserer i større grad på hvordan du skal pleie eksisterende kunder og skape en bedre kundeopplevelse.

INBOUND 18: En oppsummering fra verdens største inbound-konferanse

/
INBOUND er en konferanse for mennesker som er lidenskapelig opptatt av markedsføring, salg og kundeservice gjennom inbound marketing. Iteo oppsummerer årets konferanse med video og agenda for kommende blogginnlegg fra INBOUND 18.

Hvordan bruke video i markedsføringen?

/
Video blir mer og mer brukt i markedsføringssammenheng. Her forteller vi hvorfor, og hvordan din bedrift kan lykkes med video.
Illustrasjonsbilde av e-postmarkedsføringShutterstock

Slik kommer du i gang med e-postmarkedsføring: Del 1

/
Papiravisens død ble spådd for lengst. Internett ville være en flopp som kom til å dø ut, og nyhetsbrev på e-post skulle lide samme skjebne. Fremtiden forblir uviss, men det er ingen tvil om at e-postmarkedsføring lever i beste velgående!

Hvordan gjennomføre en inbound marketing-kampanje

/
En inbound marketing-kampanje har som formål å gi verdi til potensielle kunder. Vi gir deg en sjekkliste over hvilke aktiviteter du bør ha på plass for å gjennomføre en effektiv kampanje.
Historiefortelling

God historiefortelling er basert på innsikt

/
For å lykkes med markedsføring må du kommunisere på målgruppens premisser. Du må fortelle deres historie – ikke din egen.

Ekspertenes råd om hvordan man redder et prosjekt

/
Analytikerne i Gartner deler sin ti-trinns prosess for hva som bør gjøres når prosjektet ditt kullseiler.
Marianne Johannessen, Malling & Co

Suksess på bunnlinja med inbound marketing

/
Gjennom en strategisk satsning på inbound marketing har Eiendomshuset Malling & Co økt sin synlighet på digitale flater, skaffet viktige leads og økt sine inntekter. Markedssjefen forteller her om arbeidet og suksessen det medfører.
BBN med fire nye medlemsbyråer

Nye partnere i Sveits, Amerika, Danmark og Japan

/
Verdens største nettverk for B2B-markedsførere, BBN, fortsetter å vokse. Med nye medlemsbyråer i Japan, Sveits, Danmark og Amerika har Iteo nå samarbeidspartnere i 27 land.