
Salesforce
Universitetet i Bergen
2013-2015
Master i sammenliknende politikk
Ambassaden i Bratislava, Slovakia
2012-2013
Internship i Utenriksdepartementet
Universitetet i Bergen
2009-2012
Europastudier
Hans-Petter Bjørkli Tryggvason har jobbet med kommunikasjon og PR i Iteo siden januar 2022. Han har bakgrunn som master i statsvitenskap fra Universitetet i Bergen, og har i tiden før Iteo jobbet i markedsavdelinger i internasjonale konsern innen IT og industri og med kommunikasjon i offentlig sektor.
Det er PR som ligger HPs jobbhjerte nærmest, og med årene har han opparbeidet seg et betydelig nettverk i media-Norge som kundene våre har god nytte av i form av fortjent omtale i store og små publikasjoner.
Styrkene hans ligger i evnen til å tilpasse budskap til ulike målgrupper og medier, enten det gjelder pressearbeid, kronikker eller andre PR-initiativer. Han har lang erfaring med å skrive for næringslivsledere og bidra til å heve synligheten til selskaper gjennom målrettet innhold og strategisk mediearbeid.
Visste du at en bedriftsblogg er et av de mest effektive verktøyene for markedsføring for en B2B-bedrift? I denne guiden vil du lære mer om grunnene til det, og hvordan din bedrift kan lykkes med blogging.
For å bevise merkevarens verdi må du først utdanne egen organisasjon.
Skal markedssjefen lykkes med datadrevet markedskommunikasjon, må man hoppe inn i den digitale endringen med begge beina først.