Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
Tre av fire B2B-kampanjer er ineffektive
En større undersøkelse fra B2B Institute og analyseselskapet System1 viser at 75 prosent av B2B-kampanjer ikke skaper vekst over tid.
Dette kjennetegner de beste B2B-kampanjene
Her er seks kjennetegn på kampanjene som gjør det best; fra de som koster lite, men skaper mye, til de ikoniske kampanjene vi aldri glemmer.
HubSpot åpner datasenter i Europa. Dette betyr det for deg
Vet du hvor dataen du bruker i markedsføringen din lagres? Det må du ha stålkontroll på i en tid hvor kravene til personvern er svært strenge. HubSpot, en av verdens største CMS-leverandører, har nylig tatt grep i lys av den nye Schrems II-dommen.
Kundene våre ønsker å utfordres mer, avslører byråundersøkelse
Resultatene fra Årets Byrå 2021 viser at kundene våre har høy tillit til oss, men også at de ønsker å bli utfordret enda mer og at vi som byrå må bli enda modigere.
Malling & Co topper merkevareundersøkelse
I 2021 klatret Eiendomshuset Malling & Co for første gang til topps i merkevareundersøkelsen Eiendomsbarometeret.
Slik får du kundene du har lyst på
– Dess smalere og mer nerdete budskapet er, jo mer relevant vil det bli for de du vil treffe, mener Axel Krabberød, strategisk rådgiver i PL@4M.