Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
En seier og en viktig lærepenge
Resultatene fra Årets Byrå ga oss en viktig påminnelse: Proaktivitet burde definere Iteo, og her har vi noen ermer som skal brettes opp.
Hva ønsker byråkunder i 2020?
Byråkunder ønsker seg engasjement, proaktivitet, digital kompetanse og mer innhold. Det viser Regis Årets Byrå-undersøkelse. Den ferske rapporten er en oppfordring til oss byråer om å by på mer til våre kunder.
– Det kundene vil høre
Markedsansvarlig i Microsofts partnerapparat, Christina Wahlberg, har vært med på hundrevis av markedskampanjer. Her er hennes oppskrift på kommunikasjon som skaper salg.
Enklere salg av kompliserte tjenester
Telenor Norge brukte historiefortelling for å vise at de er unike på noe som mange tilbyr.
Urnorsk tradisjon møter skyen
Programvaren til 319 bedrifter skal flyttes til Amestos nettsky i løpet av 2019. Det skal en ny nordisk kampanje sørge for.
Kan det ikke måles, bør det ikke gjøres!
Markedsdirektører bruker mer penger på teknologi, og mindre på lønn. Trenden med «mer for mindre» blir stadig sterkere.