Tre nye rådgivere rekruttert til Iteo

Møt våre tre nye, dyktige kommunikasjonsrådgivere; Hans Henrik Torgersen, Kamilla Rudberg og Anders Ringen.

Urnorsk tradisjon møter skyen

Programvaren til 319 bedrifter skal flyttes til Amestos nettsky i løpet av 2019. Det skal en ny nordisk kampanje sørge for.

Kan det ikke måles, bør det ikke gjøres!

Markedsdirektører bruker mer penger på teknologi, og mindre på lønn. Trenden med «mer for mindre» blir stadig sterkere.

2018 fra A til Å

Flinke folk, uhjulpen kjennskap, og Galdhøpiggen. Det gikk mye oppover i 2018 også. Her er en oppsummering fra året som har gått, i kjent stil.

218 unike artikler om strømgigant

— Vi har blitt betydelig mer synlig blant våre viktigste målgrupper, og får spørsmål om hvordan vi jobber med PR i Norge, sier markedssjefen for Eaton i Norge, Torill Bergem Os.

Stor suksess med Huntons nordiske merkevarekampanje

For andre året på rad har vi bistått Hunton med merkevarekampanjen «Anbefalt av» – en større nordisk kampanje for å gjøre trefiberisolasjon til det mest anbefalte og naturlige isolasjonsvalget.

Første norske byrå i måleorganisasjonen AMEC

Iteo er første norske byrå i den internasjonale organisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon, AMEC. – Ledere og byråkunder setter helt nye krav til markedskommunikasjonen i årene som kommer – derfor har måling aldri vært viktigere, sier gründer av Iteo, Andreas Thue.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.