Iteo utviklet en fotokonkurranse der brukerne lastet opp bilder som de delte på sin vegg, og vennene kunne stemme på. Man kunne stemme én gang pr. dag pr. bilde. Premiene i konkurransen var en iPhone5 til den med flest stemmer, samt to vinnere av en iPad som ble tilfeldig trukket blant alle deltakere.

149 bilder ble lastet opp til konkurransen. Facebook-siden fikk en økning i tilhengere fra 178 til 1686. Måten konkurransen var designet på gjorde den viral, og dermed ble innholdet spredt blant vennene til de som deltok.

Ibas var nysgjerrig på hvordan en god Facebook-konkurranse kunne fungere for en bedrift som helst ingen vil kontakte, vi lever nemlig av andres ulykker når pc-er og harddisker havarerer. Ved å fokusere på de gode øyeblikkene kommuniserte vi også mulighetene til å redde digital bilder når en ulykke inntreffer. Ibas er usedvanlig godt fornøyd med responsen”
– Tormod Nymoen, Markedssjef – Ibas