Når bør du poste på Facebook

Når bør du poste på Facebook?

/
Slik finner du det beste tidspunktet for å poste innhold på Facebook.

Hvordan har Facebook endret seg de siste 10 årene?

/
I går var det nøyaktig ti år siden jeg registrerte meg på Facebook. Tipper det også er mange andre som har dette jubileet i disse dager. Siden den gang har plattformen gjort mange krumspring frem til det den er i dag.
Seks ting som påvirker prisen på din Facebook-annonse

Seks ting som påvirker prisen på din Facebook-annonse

/
Et gjentagende spørsmål jeg får fra kunder er hvor mye det koster å annonsere på Facebook. Svaret er like komplisert hver gang.
Derfor er facebook viktig også for bedrifter

Derfor er Facebook viktig, også for deg som selger til bedrifter

/
Kjøpere som eksponeres for en merkevare i digitale flater har større sannsynlighet for å søke etter samme selskap eller tjeneste når behovet melder seg. Av denne enkle årsaken bør de som selger til bedrifter (B2B) få opp øynene for verdien Facebook kan gi.
10 grunner til at du trenger en digital strategi

10 grunner til at du trenger en digital strategi

/
Har du en digital strategi? Trenger du det? Alle snakker om at virksomheter må endre seg til den digitale tidsalder. Vi gir deg svaret på hvorfor du trenger en digital strategi og 10 tegn på at det er på tide å sette seg ned og lage den.
Facebook er viktigst øverst i B2B-salgstrakten

Facebook er viktigst øverst i B2B-salgstrakten

/
En fersk rapport bekrefter at hver andre innkjøper ønsker at leverandører tilbyr mer troverdig og objektivt innhold underveis i beslutningsprosessen.
Misfornøyde kunder

Sosiale medier endrer kundeservice

/
Tidligere kunne man komme seg unna med dårlig kundeservice i butikken. I dag er situasjonen en ganske annen, takket være sosiale medier.

3 ledere som endrer verden med god strategisk kommunikasjon

/
Mange ledere har en oppfatning om at kommunikasjon er noe som andre får ta seg av. Det er viktigere å bruke tid på administrative oppgaver. Budsjettjusteringer må godkjennes, initiativer må forankres internt, og uansett er det tryggere å si litt for lite enn litt for mye.

Finanseliten mot kommunikasjonfolk på Twitter

/
Er finansledere mer aktive på Twitter enn kommunikasjonsledere? Og hvorfor er de der i utgangspunktet? Jeg har tatt en nærmere titt.

Redaksjonelt design for Kilden

/
Kilden kjønnsforskning.no ønsket nye nettsider for sitt nyhetsmagasin, fagtidsskrift og informasjonsarbeid. Målet med nye nettsider var å presentere forskningsresultater på en friskere og mer aktuell måte. I tillegg til redaksjonelt design ble det også levert ny logo som er bedre egnet for sosiale medier.

Ikke glem å være sosial i sosiale medier

/
Vi alle har sett, ledd og delt de virale historiene fra sosiale medier. Vi humrer av misfornøyde kunder som med rim, regler og morsomme bilder deler en opplevelse eller klage. Latteren sitter enda løsere når bedriften tar seg selv mindre seriøst og svarer tilbake i samme tone.

Digitale Trender 2015

/
Den moderne markedsfører lar kunden velge selv. Les vårt sammendrag av ulike trendrapporter og last ned en gratis publikasjon som beskriver hvorfor det er så viktig å gi kundene kontroll.
Friend of mine marketing illustrert

Endret markedsføring - Fra Top of Mind til Friend of Mine

/
Friend of Mine er et relativt nytt begrep innen markedsføring som det bare er å lære seg først som sist. Kundene dine spør venner og nettverket sitt om råd når de skal kjøpe et produkt eller en tjeneste. Ikke bare for private kjøp, men også når de skal ta avgjørelser for virksomheten de jobber i.

5 tips for å lykkes med Facebook for B2B bedrifter

/
Bedrifter kjøper ikke av bedrifter, mennesker i bedrifter kjøper av mennesker, og det er relasjonen mellom dem som er en av de viktigste tingene for et kjøp. Sosiale medier handler om relasjoner.