Styrker performance-teamet med ny digital rådgiver

Med en stadig økende mengde oppdrag krevdes flere ressurser til performance-teamet. Nicoline Bovind kommer inn med kjærlighet for statistikk og høytflyvende erfaring.

– Nicoline vil tilføre Iteo både faglig kunnskap og forståelse for salg, og vi ser allerede at hun passer godt inn i performance-teamet og byrået.

Janicke Leiren, byråleder i Iteo.

Det siste året har Iteo fått flere nye oppdrag innen performance og digital markedsføring, altså annonsering i sosiale medier, søkeordsannonsering, søkemotoroptimalisering (SEO) og inbound-metodikk. Nå er teamet forsterket med Nicoline Bovind, som kommer fra Omega Media.

– Vi har sett en veldig positiv vekst av oppdrag for performance-teamet vårt, spesielt innen eiendoms-sektoren. Vi trengte derfor en person til med på laget. Nicoline har en veldig spennende bakgrunn fra byrå og andre yrker, og kommer til å tilføre både faglig kunnskap og forståelse for salg. Vi ser allerede at hun passer godt inn i teamet og byrået, sier byråleder i Iteo, Janicke Leiren.

Portrettbilde av Janicke Angerman Leiren, byråleder i Iteo

Allsidig bakgrunn

Bovind har en Bachelor i Markedskommunikasjon fra BI og erfaring fra flere byråer. Underveis har hun også rukket å være flyvertinne i Ving over flere år.

­– Jeg liker å prøve nye ting, og har lært mye fra alle stedene jeg har jobbet. Nå er jeg veldig glad for å være på plass hos Iteo, hvor jeg ser frem til å bidra til gode resultater for kundene. Noe av det som gjorde at jeg ville hit var fokuset på fornøyde ansatte og kunder. Etter bare to uker har jeg allerede opplevd å bli utfordret på en positiv måte, og fått tillit til å løse ting på den måten jeg mener er best. Ikke minst har jeg fått en veldig hyggelig velkomst, selv om den har skjedd digitalt, sier Bovind.

Hun ser også frem til å være en del av ulike kundeteam som jobber tett sammen.

– Måten Iteo jobber på passer meg veldig godt. Jeg kan jobbe operativt og levere på det jeg synes er gøy, og samtidig være involvert fra start til slutt i prosjekter og komme tett på hvordan de andre på kundeteamene tenker og jobber. Det virker som det er ganske flat struktur her og at alle har kunnskap om de andres spesialfelt. Forståelse for hva andre på teamet kan tilføre gjør at det som leveres til kunden blir mer helhetlig, sier Bovind.

Lytt til tallene

Som en del av performance-teamet vil Bovind blant annet ha ansvaret for annonsekontoene til flere av Iteos kunder, i både Facebook og Google. Det passer bra, for hun liker godt å fordype seg i statistikk og tall fra kampanjer.

– Man kan lære mye av de resultatene man har fått i tidligere kampanjer, og jeg er opptatt av å hele tiden teste og vurdere underveis i kampanjene. Å grave seg ned i tallene og lytte til dem kan gi enda bedre resultater neste gang. Nå ser jeg frem til å bli kjent med de kundene jeg skal jobbe med, og ikke minst møte alle kollegaene mine utenom skjermen og føle på byråhverdagen på kontoret, sier Bovind.

Iteo ser etter enda flere ansatte, og søker nå etter ny senior kommunikasjonsrådgiver og en som kan passe til en spennende ny stilling som økonomisjef. Er det deg eller noen du kjenner?

Relevante innlegg

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk