Grunnene til å ha en blogg ved siden av nettsiden kan være mange. For noen er det ikke alt som egner seg for hverken pressemelding eller under aktuelt på nettsiden. Ansattes egne betraktninger om markedet, rene opplæringstekster, eller en sniktitt på innsiden av din virksomhet for å vise deres egen kompetanse gjennom tekst, bilder eller video er ypperlig materiale for en blogg.

For andre kan det handle om at man er en lokal avdeling av et internasjonalt selskap uten makt og myndighet over egen nett-plattform. For disse kan en blogg eller mikroside være en ypperlig mulighet til å vise frem aktiviteter og suksesser i det lokale markedet. Mange har også rullet ut interne blogger fremfor statiske intranett.

Vi har vært med på det meste innen blogg. Vi er derfor en naturlig partner i utvikling fra idé til ferdig produkt. Vi kan i tillegg bistå med redaksjonelt innhold, publisering og spredning. Publiseringsmotoren er som oftest WordPress. Få slår oss på kunnskap om den i det norske markedet.

Ta kontakt for å få vite mer om hvordan du kan utnytte mulighetene som finnes med en egen blogg