Kommunikasjon og digitale kanaler har gått fra å være en hygienefaktor til å være tett koblet til virksomhetens strategi. I kjølvannet stilles større krav til at vi kan vise hva du får igjen for investeringene.

Visste du at det er lettere å få til skikkelige målinger i sosiale medier enn i tradisjonelle?
Utfordringen ligger ikke i hvordan man kan måle sosiale medier, men hva man skal måle.

Slik lykkes du med måling

For å lykkes med måling må man ha et klart svar på: Hvorfor gjør bedriften dette?

Iteos erfarne rådgivere hjelper deg kartlegge behovene, og sette opp klare mål og intensjoner for virksomhetens kommunikasjonsaktiviteter.  Når dette er gjort planlegger vi tiltak som leder mot målene, og avgjør hvilke måltall som viser fremgang.

Vi har utviklet rammeverk og metoder som gjør data om til verdi. Vi sjekker hvor godt budskapet ditt treffer, hvor bra markedsføringen fungerer og hvor mange salg som genereres fra aktiviteten.

Ta en titt på noen av våre tidligere prosjekter der måling har vært viktig for resultatet.

Har du lyst til å vite om dine aktiviteter fungerer? Ta kontakt for en uforpliktende prat.