Vil du jobbe med performance i Iteo?

Etterspørselen etter digitale tjenester øker stadig, derfor søker vi nå etter en dedikert person til vårt performance-team. Er du rå på digitale annonsekampanjer og ønsker en fulltidsstilling i Norges hyggeligste byrå? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg.

Iteo er et digitalt markedskommunikasjonsbyrå som dekker bredt, nær sagt alt innen markedskommunikasjon og da særlig digital markedsføring, innholdsproduksjon og PR.

Etterspørselen etter digitale tjenester øker stadig og vi håper å kunne ansette enda en dedikert person til vårt performance-team som kan bistå med å utvikle, sette opp, optimalisere og rapportere på digitale annonsekampanjer for våre kunder.

Vi er stolte av og brenner for kundene våre, og gjør alt for å levere verdi for dem. I tre år på rad har Iteo blitt kåret til Årets PR-byrå basert på tilbakemeldinger fra kunder, noe vi er svært stolte av. I tillegg vant vi i 2017 fagpris for digital kompetanse på tvers av hele byråbransjen, en tittel vi gjerne vil leve opp til i årene fremover.

Men nok om oss, hvem er du?

Vi søker en person som har erfaring med annonsering i sosiale medier, Google Ads, Google Analytics og gjerne optimalisering av landingssider. Vår nye Performance-medarbeider skal gjennom et stort eierskap til rollen, kunne bistå både kunder og kolleger med strategiske og operative løsninger som bistår til å nå ønskede mål, resultater og konverteringer.

For å lykkes i denne rollen må du også være sulten på ny kunnskap, være strukturert, strategisk, effektiv og ikke minst, ha glimt i øyet og være svært omgjengelig. Miljøet i Iteo står høyt i kurs og tas godt vare på. Vår nye kollega kan derfor ikke ha spisse albuer, være arrogant eller ikke evne å le av seg selv til tider.

Til vår store glede opplever vi en stor pågang av kunder og oppdrag, spesielt innen det digitale. Du kan bli en del av et fremoverlent byrå med spennende kunder og utfordringer i et miljø preget av glade mennesker som brenner for faget. På kundelisten har vi en rekke store internasjonale merkevarer, men også spennende små- og mellomstore norske virksomheter.

Høres dette interessant ut? Du kan søke på stillingen via vår stillingsannonse på Finn.no.

Du bør ha:

  • Fullført høyere utdannelse innen mediefag og/eller markedsføring
  • 1-2 års relevant arbeidserfaring med digital annonsering
  • God kunnskap, kjennskap og erfaring fra å jobbe med annonsering i digitale kanaler, spesielt på Facebook, Google og LinkedIn, og kan vise til gode resultater fra arbeid med kampanjer, annonsering, strategier, osv.
  • Kunnskap om sporing, piksler, tagger og oppsett av konverteringer
  • Glad i en utfordring og et ønske om å være i forkant av digitale trender
  • Over gjennomsnittet interessert i tall, analyser og konverteringer
  • Evne til å lage gode målgrupper/publikum, identifisere riktige beslutningstagere, og formulere konsise budskap som engasjerer
  • Ha god struktur og orden

Det er også fint om du er/har:

  • Google-sertifisert (Google Ads og Analytics)
  • Har erfaring med leadsgenererende B2B-kampanjer
  • God SEO-kunnskap og kan trylle med nøkkelord
  • Kjennskap til Inbound Marketing og/eller innholdsmarkedsføring
  • Erfaring med Adobe eller andre bilderedigerings-verktøy for å lage innhold til digitale kanaler

Høres dette ut som deg? Da vil vi gjerne høre fra deg.

Er du klar for å sende inn søknaden din kan du gjøre det her. Om det er noe du gjerne skulle hatt svar på før du søker er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på mail post@iteo.no, så hører du fra oss.

Intervjuer gjøres fortløpende.

0 kommentarer

Skriv en kommentar

Lyst til å kommentere?
Bidra gjerne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *