Jeaneth Mørum i Viju har brukt innholdsmarkedsføring får å nå ut med budskapene

Innholdsmarkedsføring for å nå ut med budskapet

/
Bak en vellykket strategi for innholdsmarkedføring ligger en målrettet plan og noen som våger å satse på godt innhold for å nå nye målgrupper.
Innholsmarkedsføring for arrangement

Beklager, det er fullt på verdens første Dell EMC-arrangement

/
Hvert år arrangerer Dell EMC en stor konferanse for partnere og kunder. I 2016 sikret målrettet innholdsmarkedsføring at prisvinnende deltagelsesrekorder ble knust.
Derfor er facebook viktig også for bedrifter

Derfor er Facebook viktig, også for deg som selger til bedrifter

/
Kjøpere som eksponeres for en merkevare i digitale flater har større sannsynlighet for å søke etter samme selskap eller tjeneste når behovet melder seg. Av denne enkle årsaken bør de som selger til bedrifter (B2B) få opp øynene for verdien Facebook kan gi.

Reisebrev fra Madrid

/
I midten av oktober var B2B-spesialister fra hele verden samlet i Madrid. VI kom hjem med nye strategiske verktøy, flere erfaringer og ferske ideer i sekken.

Slik lykkes du med salg og markedsføring

/
Særlig aktører innen olje og gass kan oppnå store gevinster med enkle grep. Slik lykkes du med salg og markedsføring, last ned inspirasjon her.
Facebook er viktigst øverst i B2B-salgstrakten

Facebook er viktigst øverst i B2B-salgstrakten

/
En fersk rapport bekrefter at hver andre innkjøper ønsker at leverandører tilbyr mer troverdig og objektivt innhold underveis i beslutningsprosessen.
Ill: PixOne/shutterstock.com

Iteo lanserer ny markedsføringsmodell for olje- og gassbransjen

/
Vårt ferske samarbeid med skotske Fifth Ring gir den norske olje- og gassnæringen «mer for mindre» når de skal markedsføre seg over hele verden.

Iteo i verdens største nettverk for B2B-markedsførere

/
Iteo er nå norsk representant for det globale byråsamarbeidet BBN. Det gir våre kunder helt nye verktøy og metoder for merkevarebygging med digital markedskommunikasjon.
Iteo søker 1–2 superhyggelige unge, lovende kommunikasjonsrådgivere

Innholdsmarkedsføring for å vise frem fremtidens arbeidsformer

/
NTI CADcenter huset nylig 80 fagfolk på seminar om siste nytt innen teknologi i industri og bygg- og anleggsbransjen. I forkant ble Iteo utfordret til å fylle plasser med interessant innhold.

Fra B2B til B2H

/
Slik engasjerer man med innholdsmarkedsføring.

Firstpoint tok kontroll over egne kanaler

/
Konsulentselskapet Firstpoint ønsket å møte kommunikasjonsbehovene til forskjellige kundegrupper, og samtidig innføre en internkommunikasjon som skulle engasjere egne ansatte. Løsningen ble å satse knallhardt på innholdsproduksjon og egen nettside.

Markedskampanjene skjer i siloer

/
En undersøkelse viser at det er fortsatt et stykke igjen før markedskampanjene utvikles for alle kanaler og flater.

Redaksjonelt design for Kilden

/
Kilden kjønnsforskning.no ønsket nye nettsider for sitt nyhetsmagasin, fagtidsskrift og informasjonsarbeid. Målet med nye nettsider var å presentere forskningsresultater på en friskere og mer aktuell måte. I tillegg til redaksjonelt design ble det også levert ny logo som er bedre egnet for sosiale medier.

Flere deltagere på konferansen med innholdsmarkedsføring

/
For andre året på rad har Dell satset på godt innhold i form av artikler og de ansatte som markedsførere for å lokke publikum til sin viktigste lokale konferanse. I år ble det satt rekord.

Ut i verden med norsk laserteknologi

/
Siden 2011 har vi jobbet tett med NEO Monitors for å synliggjøre det ypperste av laserteknologi til avanserte ingeniørbedrifter over hele verden.

Iteo Fagdag 2015: Hvordan få frem salgsbudskapene når kundene tar kommandoen?

/
Ole Konrad Fjeldstad Iversen fra Euro Business School forteller hvordan strømmetjenesten SalesPal sikrer at norske salgsledere kan holde seg faglig oppdatert – uansett tid og sted. Dette i en tid der salgsprosessen har blitt en kjøpsprosess.
Den nye kundereisen

Den nye kundereisen

/
Glem den gamle gode salgstrakten der en interessert kunde bet på markedsføringsagnet og så ble geleidet ned til å signere avtalen, for deretter å bare snu seg til neste salgsprosess og starte prosessen på nytt.

Vår erfaring med innholdsmarkedsføring

/
Flere av våre kunder har kommet langt med innholdsmarkedsføring. Her er erfaringer vi har gjort oss om content marketing til nå, særlig innen forretningsmarkedet (B2B).

Fra to til 40 søkere med LinkedIn-integrasjon

/
Albatross ønsket å få tilgang til de beste ressursene via LinkedIn. Les hvordan enkle grep fra Iteo ga store resultater.

Slik gjøres IT-innkjøpene i 2014

/
Beslutningsprosessen for IT er endret, flere er involvert og de rådfører seg med andre. Svaret er innholdsmarkedsføring tilpasset hvor de er i beslutningsprosessen.