Alle innlegg som beskriver hvordan vi har jobbet med kunder.

Jeaneth Mørum i Viju har brukt innholdsmarkedsføring får å nå ut med budskapene

Innholdsmarkedsføring for å nå ut med budskapet

/
Bak en vellykket strategi for innholdsmarkedføring ligger en målrettet plan og noen som våger å satse på godt innhold for å nå nye målgrupper.
Innholsmarkedsføring for arrangement

Beklager, det er fullt på verdens første Dell EMC-arrangement

/
Hvert år arrangerer Dell EMC en stor konferanse for partnere og kunder. I 2016 sikret målrettet innholdsmarkedsføring at prisvinnende deltagelsesrekorder ble knust.

B2B-suksess med innholdsmarkedsføring

/
Iteo med to finalebidrag til ”europamesterskapet i PR” – EMEA SABRE Awards.

Mer leservennlig design for Teknisk Ukeblad

/
For å løfte fram det redaksjonelle innholdet er Tu.no første avis i Norge som fjerner toppbanneret på forsiden. Designet står vår egen Andreas Nygaard for.
Iteo søker 1–2 superhyggelige unge, lovende kommunikasjonsrådgivere

Innholdsmarkedsføring for å vise frem fremtidens arbeidsformer

/
NTI CADcenter huset nylig 80 fagfolk på seminar om siste nytt innen teknologi i industri og bygg- og anleggsbransjen. I forkant ble Iteo utfordret til å fylle plasser med interessant innhold.

Firstpoint tok kontroll over egne kanaler

/
Konsulentselskapet Firstpoint ønsket å møte kommunikasjonsbehovene til forskjellige kundegrupper, og samtidig innføre en internkommunikasjon som skulle engasjere egne ansatte. Løsningen ble å satse knallhardt på innholdsproduksjon og egen nettside.

Redaksjonelt design for Kilden

/
Kilden kjønnsforskning.no ønsket nye nettsider for sitt nyhetsmagasin, fagtidsskrift og informasjonsarbeid. Målet med nye nettsider var å presentere forskningsresultater på en friskere og mer aktuell måte. I tillegg til redaksjonelt design ble det også levert ny logo som er bedre egnet for sosiale medier.

Flere deltagere på konferansen med innholdsmarkedsføring

/
For andre året på rad har Dell satset på godt innhold i form av artikler og de ansatte som markedsførere for å lokke publikum til sin viktigste lokale konferanse. I år ble det satt rekord.

Ut i verden med norsk laserteknologi

/
Siden 2011 har vi jobbet tett med NEO Monitors for å synliggjøre det ypperste av laserteknologi til avanserte ingeniørbedrifter over hele verden.

Linie Award 2015

/
Tidligere i sommer var vi med på Linie Award, også kjent som den gjeveste talentkonkurransen for unge kokker og bartendere. Her oppsummerer vi i korte trekk hva kommunikasjonsarbeidet gikk ut på, og hvordan vi gjennomførte det.

Fra to til 40 søkere med LinkedIn-integrasjon

/
Albatross ønsket å få tilgang til de beste ressursene via LinkedIn. Les hvordan enkle grep fra Iteo ga store resultater.

Slik endret Dell Norge sin kommunikasjon

/
Dell har endret hvordan de kommuniserer med sine kunder, partnere og pressen. Pr-sjef Hans Seime forteller om Dells nye veier i et raskt endrende kommunikasjonslandskap.

200 leads per måned fra prisnominert maritim motorvei

/
MCP sto for en av EMEAs beste markedstilnærminger i fjor. Beviset kom i går med nominasjon i årets SABRE Award i kategorien Transportation & Logistics. Vi er selvsagt stolte av kunden og håper på seier i mai.

Designet årets nisjenettsted

/
Teknisk ukeblad sin nettside (tu.no) ble sent onsdag kveld kåret til årets nisjenettsted. Iteos Andreas Nygaard berømmes av kunden som en sentral bidragsyter.

Réne og Rut – best i Europa?

/
Hygienekampanjen for barnehager vi utviklet sammen med designbyrået Neue kan vinne en internasjonal pris. Iteo er nominert i klassen business to business marketing i Sabre awards.