Kan det ikke måles, bør det ikke gjøres!

/
Markedsdirektører bruker mer penger på teknologi, og mindre på lønn. Trenden med «mer for mindre» blir stadig sterkere.

2018 fra A til Å

/
Flinke folk, uhjulpen kjennskap, og Galdhøpiggen. Det gikk mye oppover i 2018 også. Her er en oppsummering fra året som har gått, i kjent stil.

218 unike artikler om strømgigant

/
— Vi har blitt betydelig mer synlig blant våre viktigste målgrupper, og får spørsmål om hvordan vi jobber med PR i Norge, sier markedssjefen for Eaton i Norge, Torill Bergem Os.

Stor suksess med Huntons nordiske merkevarekampanje

/
For andre året på rad har vi bistått Hunton med merkevarekampanjen «Anbefalt av» – en større nordisk kampanje for å gjøre trefiberisolasjon til det mest anbefalte og naturlige isolasjonsvalget.

Første norske byrå i måleorganisasjon

/
Iteo er første norske byrå i den internasjonale organisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon, AMEC. – Ledere og byråkunder setter helt nye krav til markedskommunikasjonen i årene som kommer, og derfor har måling aldri vært viktigere, sier Andreas Thue i Iteo.

Fra strategi til kommunikasjonsmål

/
- Alle kommunikasjonstiltak og kampanjer skal støtte virksomhetsstrategien. Uten smart målsetting, måling og evaluering kan ikke kommunikatørene vite om de skaper verdi for virksomheten, sier strategi- og målingsekspert Svein Inge Leirgulen.

God måling skaper muligheter

/
Økning i teknologi-investeringene gir markedssjefen større tro på at de kommer til å levere mer forretningsverdi i årene som kommer.
Måling av kommunikasjon.

Beskytt budsjettene med måling

/
27. november kommer Jesper Andersen på frokostseminaret; Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon. Der vil han dele sine beste tips for hvordan din virksomhet kan få mer igjen for mindre ved å måle og evaluere kommunikasjon.
forretningskvinne i sort skjørt og hvit skjorte ser inn i fremtiden og hvordan hun vil endre seg. Skyggen hennes viser en superheltdame med kappe.

Hvordan takle endring i virksomheten

/
Nye måter å markedsføre virksomheten på krever i mange tilfeller ganske store endringer internt. Her gir vi deg 6 tips til hvordan dere kan lykkes med endring.
Hvorfor du ikke skal glemme PR

Hvorfor du ikke skal glemme PR

/
Tradisjonell PR har kommet i skyggen av innholdsmarkedsføring. PR kan imidlertid dra stor nytte av arbeidet du gjør med innholdsmarkedsføringen.

Innsikt: Hvorfor det er viktig for oss å bli kjent med våre kunder

/
Den store utfordringen for mange bedrifter, er å vite hvordan man skaper innovasjon i eget selskap. Det aller viktigste er å starte med å få innsikt - å bli kjent med egne kunder. Vi kaller det for innsiktsfasen.

Fordelene ved å samle all kommunikasjon på ett sted

/
Kundene dine forventer rask og personlig kommunikasjon. Lær mer om hvordan HubSpot sitt verktøy, Conversations, kan gjøre dette enklere.

Å bli anbefalt er starten på den raskeste og enkleste salgsprosessen

/
De gode marginene får du lettest når du har jobbet så hardt at oppdrag kommer basert på at du blir anbefalt.

ROI – hvordan viser jeg markedsføringens verdi?

/
Førti prosent av britiske markedsførere oppgir at de mangler klarhet i hvordan de skal se og vise verdien av markedsføringen de gjør. Høres det kjent ut?
cjmacer / Shutterstock.com

Dette bør du kunne forvente av ditt fullservicebyrå

/
I jakten på rett byrå er det ikke lett å vite hva man skal se etter, eller hva man bør forvente. Spørsmålet er om et fullservicebyrå som Iteo, klarer å formidle hva dette innebærer i en digital markedsføringsverden.
Når bør du poste på Facebook

Når bør du poste på Facebook?

/
Slik finner du det beste tidspunktet for å poste innhold på Facebook.

Iteo – Nordens beste PR-byrå!

/
I mai 2018 ble vi ikke bare Norges beste kommunikasjonsbyrå igjen, vi slo også søta bror. Her er tallenes tale.

HubSpot lanserer videoplattform

/
HubSpot utvider sin plattform med støtte for video. Skjemaer og knapper kan integreres direkte inn i videoer.

Hva bør du skrive om på din bedriftsblogg?

/
Strategien er på plass, researchen er gjort, og det eneste som gjenstår er å lage innholdsplanen. Her er våre beste tips til å finne temaene du bør skrive om på din bedriftsblogg.