nytt lederteam iteo

Iteo med nytt lederteam

/
Tina Jeanette Tharaldsen og Janicke Angerman Leiren tar over daglig drift av Iteo. Tidligere ledere Andreas Thue og Erik Eskedal skal konsentrere seg om det de liker best: Fag og kunder.
De superhyggelige rådgiverne vi søkte etter er på plass!

De superhyggelige rådgiverne vi søkte etter er på plass!

/
Siden 1. mars har Gitte Gilberg Sethereng (30) og Silje Karoline Bredby (24) beriket Iteo med pågangsmot, humør, kompetanse og læringsvilje.

Hvordan har Facebook endret seg de siste 10 årene?

/
I går var det nøyaktig ti år siden jeg registrerte meg på Facebook. Tipper det også er mange andre som har dette jubileet i disse dager. Siden den gang har plattformen gjort mange krumspring frem til det den er i dag.
Trender sxsw 2017

6 år med trender fra SXSW

/
Hvilke trender har SXSW gitt oss de siste årene? Vi har sett på SXSW trendene i 2017 og 5 år tilbake. Les om trendene og last ned SXSW 2017 Trendrapporten.
Iteo vinner energi kunde eaton

Iteo med kraftig ny kunde

/
I en europeisk byråkonkurranse har energigiganten Eaton valgt Iteo og det globale byrånettverket Hotwire til å håndtere all markedskommunikasjon.

Iteo søker ny digital rådgiver

/
Norges hyggeligste byrå er på jakt etter en dreven, kompetent og kreativ digital rådgiver. Her er mine erfaringer som juniorrådgiver i Iteo.
Jeaneth Mørum i Viju har brukt innholdsmarkedsføring får å nå ut med budskapene

Innholdsmarkedsføring for å nå ut med budskapet

/
Bak en vellykket strategi for innholdsmarkedføring ligger en målrettet plan og noen som våger å satse på godt innhold for å nå nye målgrupper.
Iteo har blitt Hubspot partner sertifisert

Iteo er sertifisert HubSpot-partner

/
Iteo er nå sertifisert HubSpot-partner. Det styrker evnen til å levere effektive kommunikasjonsløsninger med innholdsmarkedsføring, inbound marketing og marketing automation.
Innholsmarkedsføring for arrangement

Beklager, det er fullt på verdens første Dell EMC-arrangement

/
Hvert år arrangerer Dell EMC en stor konferanse for partnere og kunder. I 2016 sikret målrettet innholdsmarkedsføring at prisvinnende deltagelsesrekorder ble knust.