Blogg

Kundene våre ønsker å utfordres mer, avslører byråundersøkelse

Resultatene fra Årets Byrå 2021 viser at kundene våre har høy tillit til oss, men også at de ønsker å bli utfordret enda mer og at vi som byrå må bli enda modigere.

Malling & Co topper merkevareundersøkelse

I 2021 klatret Eiendomshuset Malling & Co for første gang til topps i merkevareundersøkelsen Eiendomsbarometeret.

Slik får du kundene du har lyst på

– Dess smalere og mer nerdete budskapet er, jo mer relevant vil det bli for de du vil treffe, mener Axel Krabberød, strategisk rådgiver i PL@4M.

Derfor er ABM en fornuftig salgs- og markedsstrategi akkurat nå

Account based marketing (ABM) kan være en god strategi for å sikre en mer fornuftig bruk av annonsemidler. Her forklarer vi hvordan det fungerer og hvordan du kommer i gang.

Kommunikasjonsbyråets ansvar for å unngå grønnvasking

Iteo bekrefter vår forpliktelse til å være troverdige rundt bærekraftkommunikasjon.

Styrker performance-teamet med ny digital rådgiver

Med en stadig økende mengde oppdrag krevdes flere ressurser til performance-teamet. Nicoline Bovind kommer inn med kjærlighet for statistikk og høytflyvende erfaring.

Iteo ansetter HubSpot-spesialist

1. mars var Carina Behrens på plass som ny digital rådgiver i byrået. Hun tar med seg solid kunnskap om inbound-metodikk, performance og innholdsproduksjon.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk