Blogg

Kurt Lekanger til Iteo

Redaktøren i Digi.no, Kurt Lekanger, melder overgang til Iteo. Fra august vil Lekanger tilføre Iteo verdifull seniorkompetanse på innhold, PR og teknisk utvikling.

Vi søker en backend-utvikler som brenner for å skape merverdi

Nettsidene til kundene våre er ofte deres viktigste selger. Med den raske, digitale utviklingen som er i stort sett alle markeder må vi i Iteo holde tritt og kunne levere funksjonelle, digitale løsninger. Derfor trenger vi å styrke det digitale teamet vårt med en erfaren og engasjert backend-utvikler.

Ti tips til hvordan lage et godt whitepaper

Faktabøker er gull verdt for å vise hvordan din virksomhet skiller seg ut i mengden. De som bruker det riktig bygger omdømme og driver salg.

Tre markedsføringstrender etter korona

Salesforce’ nyeste State of Marketing-rapport viser hvilke trender som påvirker nordiske markedsførere i og etter koronapandemien, og hvilke strategier de har lykkes med.

Markedsavdelingen har fått større anerkjennelse

Da hun byttet til teknologibransjen, der salgsprosessene er lange og kompliserte, måtte Else Gullestad dykke ned i nye kundereiser.

– Å samle alt i ett byrå gjør meg mer fleksibel

Dell har siden 2013 utfordret Iteo på hvordan de best skal nå ut til det norske markedet. Et sterkt partnerskap med ett byrå gir mange fordeler, ifølge markedssjef i Dell Technologies, Charlotte Flø Haanes. Hun bruker kun Iteo, og vil ikke ha det på noen annen måte.

Mer enn doblet antall besøkende fra organiske søk

Med svært ulike hovedmålgrupper er det viktig for Norsirk å kunne bruke Google som «forside» på nettet. Jevn og målrettet SEO-jobbing sørget for at organisk trafikk var mer enn doblet ved utgangen av 2019, sammenlignet med året før.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.