Tre nye rådgivere rekruttert til Iteo

/
Møt våre tre nye, dyktige kommunikasjonsrådgivere; Hans Henrik Torgersen, Kamilla Rudberg og Anders Ringen.

En seier og en viktig lærepenge

/
Resultatene fra Årets Byrå ga oss en viktig påminnelse: Proaktivitet burde definere Iteo, og her har vi noen ermer som skal brettes opp.

Hva ønsker byråkunder i 2020?

/
Byråkunder ønsker seg engasjement, proaktivitet, digital kompetanse og mer innhold. Det viser Regis Årets Byrå-undersøkelse. Den ferske rapporten er en oppfordring til oss byråer om å by på mer til våre kunder.

– Det kundene vil høre

/
Markedsansvarlig i Microsofts partnerapparat, Christina Wahlberg, har vært med på hundrevis av markedskampanjer. Her er hennes oppskrift på kommunikasjon som skaper salg.

Enklere salg av kompliserte tjenester

/
Telenor Norge brukte historiefortelling for å vise at de er unike på noe som mange tilbyr.
FlyttedagenAmesto

Urnorsk tradisjon møter skyen

/
Programvaren til 319 bedrifter skal flyttes til Amestos nettsky i løpet av 2019. Det skal en ny nordisk kampanje sørge for.

Kan det ikke måles, bør det ikke gjøres!

/
Markedsdirektører bruker mer penger på teknologi, og mindre på lønn. Trenden med «mer for mindre» blir stadig sterkere.

2018 fra A til Å

/
Flinke folk, uhjulpen kjennskap, og Galdhøpiggen. Det gikk mye oppover i 2018 også. Her er en oppsummering fra året som har gått, i kjent stil.

218 unike artikler om strømgigant

/
— Vi har blitt betydelig mer synlig blant våre viktigste målgrupper, og får spørsmål om hvordan vi jobber med PR i Norge, sier markedssjefen for Eaton i Norge, Torill Bergem Os.

Stor suksess med Huntons nordiske merkevarekampanje

/
For andre året på rad har vi bistått Hunton med merkevarekampanjen «Anbefalt av» – en større nordisk kampanje for å gjøre trefiberisolasjon til det mest anbefalte og naturlige isolasjonsvalget.

Første norske byrå i måleorganisasjonen AMEC

/
Iteo er første norske byrå i den internasjonale organisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon, AMEC. – Ledere og byråkunder setter helt nye krav til markedskommunikasjonen i årene som kommer - derfor har måling aldri vært viktigere, sier gründer av Iteo, Andreas Thue.

Fra strategi til kommunikasjonsmål

/
- Alle kommunikasjonstiltak og kampanjer skal støtte virksomhetsstrategien. Uten smart målsetting, måling og evaluering kan ikke kommunikatørene vite om de skaper verdi for virksomheten, sier strategi- og målingsekspert Svein Inge Leirgulen.

God måling skaper muligheter

/
Økning i teknologi-investeringene gir markedssjefen større tro på at de kommer til å levere mer forretningsverdi i årene som kommer.
Måling av kommunikasjon.

Beskytt budsjettene med måling

/
27. november kommer Jesper Andersen på frokostseminaret; Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon. Der vil han dele sine beste tips for hvordan din virksomhet kan få mer igjen for mindre ved å måle og evaluere kommunikasjon.
forretningskvinne i sort skjørt og hvit skjorte ser inn i fremtiden og hvordan hun vil endre seg. Skyggen hennes viser en superheltdame med kappe.

Hvordan takle endring i virksomheten

/
Nye måter å markedsføre virksomheten på krever i mange tilfeller ganske store endringer internt. Her gir vi deg 6 tips til hvordan dere kan lykkes med endring.
Hvorfor du ikke skal glemme PR

Hvorfor du ikke skal glemme PR

/
Tradisjonell PR har kommet i skyggen av innholdsmarkedsføring. PR kan imidlertid dra stor nytte av arbeidet du gjør med innholdsmarkedsføringen.

Innsikt: Hvorfor det er viktig for oss å bli kjent med våre kunder

/
Den store utfordringen for mange bedrifter, er å vite hvordan man skaper innovasjon i eget selskap. Det aller viktigste er å starte med å få innsikt - å bli kjent med egne kunder. Vi kaller det for innsiktsfasen.

Fordelene ved å samle all kommunikasjon på ett sted

/
Kundene dine forventer rask og personlig kommunikasjon. Lær mer om hvordan HubSpot sitt verktøy, Conversations, kan gjøre dette enklere.

Å bli anbefalt er starten på den raskeste og enkleste salgsprosessen

/
De gode marginene får du lettest når du har jobbet så hardt at oppdrag kommer basert på at du blir anbefalt.

ROI – hvordan viser jeg markedsføringens verdi?

/
Førti prosent av britiske markedsførere oppgir at de mangler klarhet i hvordan de skal se og vise verdien av markedsføringen de gjør. Høres det kjent ut?