Blogg

Ny tjeneste måler merkevarens utvikling

Iteo lanserer Min merkevaremåler.

LinkedIn Companies: Stor ny oppdatering i Campaign Manager

Det er ingen tvil om at for B2B-markedsførere er Account-Based Marketing (ABM) et av de mest effektive strategiene å skape målrettede og personlige kundeopplevelser, og LinkedIn er for mange det viktigste virkemiddelet. Men det har ikke alltid vært slik.

Hvordan SearchGPT vil endre SEO – og hvordan du må tilpasse deg (7 tips)

Denne AI-drevne søkemotoren vil uten tvil utfordre måten vi jobber med søkemotoroptimalisering på, og kreve at vi legger større vekt på naturlig språk, brukerintensjon og teknisk SEO.

Slik skaper du vekst med HubSpot

Espen Skogheim er en av Norges fremste eksperter på HubSpot. Her deler han råd til bedrifter som vurderer å ta i bruk salg- og markedsføringsplattformen.

Slik lykkes dere med eviggrønt innhold

Ønsker dere å bli synlige i Google, bygge merkevare og tiltrekke kunder med innhold som ikke går ut på dato? Da bør dere tenke tidløst heller enn trendy, og investere i eviggrønt innhold. Men, hva er det?

Min merkevaremåler – måling av merkevarekjennskap i sanntid

Mange synes merkevaremåling er både dyrt og utfordrende. Nå kan du måle effekt av merkevarebygging og markedskampanjer i sanntid, til en brøkdel av prisen du er vant til. (I tillegg får du et verktøy som kan hjelpe deg med å forutse hvordan markedet vil utvikle seg og få innsikt som hjelper deg med å ta treffsikre beslutninger.)

Markedssjefen må måles på det som virkelig teller

En av Europas fremste eksperter på salgs- og markedsføringsteknologi deler innsikt om hvordan markedssjefen bedre kan utnytte kundedata ved hjelp av kunstig intelligens.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk