Blogg
Mange ledere vet ikke hva en merkevare egentlig er
– Norske B2B-bedrifter må ta merkevarebygging på alvor, sier Tina Rødahl i Peer Group.
Slik jobber salg og marked bedre sammen
Slik jobber salg og marked bedre sammen.
Markedssjefen kan ta mye mer risiko
– Vi behøver en debatt om hvordan Norge skal dyrke sterke, globale merkevarer.
Det er nå det er lett å ta markedsandeler
Når det er stille på savannen kan den modige markedssjefen regjere.
Merkevarebygging som endret verdensmarkedet
For å bevise merkevarens verdi må du først utdanne egen organisasjon.
GK forlenger med Iteo
GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. Det siste halvåret har selskapet prøvd ut hvordan det fungerer å jobbe sammen med et byrå på innholdsproduksjon og PR.
Slik bygger du mentale koblinger til din merkevare
Vi velger de merkevarene vi kjenner til, både som forbrukere og i jobbsammenheng. Ved å bygge merkevarekoblinger til kategori-inngangsporter, vil din merkevare komme lenger frem i målgruppens minne, og dermed øke sjansen for å bli kjøpt.