HubSpot lanserer videoplattform

/
HubSpot utvider sin plattform med støtte for video. Skjemaer og knapper kan integreres direkte inn i videoer.

Hva bør du skrive om på din bedriftsblogg?

/
Strategien er på plass, researchen er gjort, og det eneste som gjenstår er å lage innholdsplanen. Her er våre beste tips til å finne temaene du bør skrive om på din bedriftsblogg.

HubSpot introduserer sin nye vekstmodell, "The Flywheel"

/
HubSpot introduserte sin nye vekstmodell under årets INBOUND, "The Flywheel". Modellen fokuserer i større grad på hvordan du skal pleie eksisterende kunder og skape en bedre kundeopplevelse.

INBOUND 18: En oppsummering fra verdens største inbound-konferanse

/
INBOUND er en konferanse for mennesker som er lidenskapelig opptatt av markedsføring, salg og kundeservice gjennom inbound marketing. Iteo oppsummerer årets konferanse med video og agenda for kommende blogginnlegg fra INBOUND 18.

Hvordan bruke video i markedsføringen?

/
Video blir mer og mer brukt i markedsføringssammenheng. Her forteller vi hvorfor, og hvordan din bedrift kan lykkes med video.
Illustrasjonsbilde av e-postmarkedsføringShutterstock

Slik kommer du i gang med e-postmarkedsføring: Del 2

/
Har du tilrettelagt for e-postmarkedsføring, med strategi og mottakergruppe på plass? Da står produksjon av innhold og plan for utsendelse for tur. Segmentering, automatisering og personalisering blir viktige elementer som kan gi store utslag på resultatene.
Illustrasjonsbilde av e-postmarkedsføringShutterstock

Slik kommer du i gang med e-postmarkedsføring: Del 1

/
Papiravisens død ble spådd for lengst. Internett ville være en flopp som kom til å dø ut, og nyhetsbrev på e-post skulle lide samme skjebne. Fremtiden forblir uviss, men det er ingen tvil om at e-postmarkedsføring lever i beste velgående!

Hvordan kvalitetssikre innholdet på din bedriftsblogg?

/
I jungelen av bedriftsblogger er det nok av eksempler på innhold som ikke blir lest. Her er fem enkle huskeregler som sikrer at du ikke mister leseren etter at vedkommende faktisk har klikket seg inn på bloggen din.

Hvordan gjennomføre en inbound marketing-kampanje

/
En inbound marketing-kampanje har som formål å gi verdi til potensielle kunder. Vi gir deg en sjekkliste over hvilke aktiviteter du bør ha på plass for å gjennomføre en effektiv kampanje.

Hvordan annonserer jeg på LinkedIn?

/
Har du erfaring med annonsering, men ikke kommet i gang på LinkedIn? Last ned vår guide til hvordan du setter opp en annonsekonto, og publiserer din første annonse.

En introduksjon til prediktiv markedsanalyse

/
I dag kan omtrent alle virksomheter bruke prediktive markedsanalyser til å forutsi kundeatferd og trender. Men hva er det egentlig?
Historiefortelling

God historiefortelling er basert på innsikt

/
For å lykkes med markedsføring må du kommunisere på målgruppens premisser. Du må fortelle deres historie – ikke din egen.

Slik lager du en bedriftsside på LinkedIn

/
I Norge er det over 1,2 millioner LinkedIn-brukere. Flere av dine ansatte har sannsynligvis en profil der. For best mulig synlighet er det viktig at profilene deres er koblet opp mot virksomheten din. Her gir vi deg oppskriften på hvordan du kan bygge en bedriftsside og hva som er viktig å tenke på.

Ekspertenes råd om hvordan man redder et prosjekt

/
Analytikerne i Gartner deler sin ti-trinns prosess for hva som bør gjøres når prosjektet ditt kullseiler.
Marianne Johannessen, Malling & Co

Suksess på bunnlinja med inbound marketing

/
Gjennom en strategisk satsning på inbound marketing har Eiendomshuset Malling & Co økt sin synlighet på digitale flater, skaffet viktige leads og økt sine inntekter. Markedssjefen forteller her om arbeidet og suksessen det medfører.

Gode resultater med native advertising

/
Hva er native advertising og hvorfor lønner det seg å bruke det? Vi gir deg en kjapp introduksjon og deler fire gode erfaringer.
BBN med fire nye medlemsbyråer

Nye partnere i Sveits, Amerika, Danmark og Japan

/
Verdens største nettverk for B2B-markedsførere, BBN, fortsetter å vokse. Med nye medlemsbyråer i Japan, Sveits, Danmark og Amerika har Iteo nå samarbeidspartnere i 27 land.

Hjelp, jeg mistet databasen min!

/
I disse GDPR-tider er det mange virksomheter som har mistet et betydelig antall kontakter. Vi gir deg åtte råd til hvordan du får kontaktene dine tilbake.

Møt Iteos nye kommunikasjonsrådgiver

/
Den 1. mai var Hanne Kristine Vederhus (31) på plass som ny kommunikasjonsrådgiver i Iteo. Hun kom fra stillingen som innholdsredaktør i Nordic Choice Hotels og tar med seg solid kompetanse innen innholdsmarkedsføring og CRM-kommunikasjon. Vi ønsker Hanne Kristine velkommen til oss!

Oppskriften på et godt byråsamarbeid

/
Etter syv år har resultatene aldri vært bedre enn nå. Markedsdirektøren i NTT Security deler her sin oppskrift på hvordan lykkes med PR.