Blogg
Gikk fra hundre små til tre store
For Atea handler effektiv markedskommunikasjon om troverdighet og det å bli husket når kjøpsbehov oppstår.
Kundecaset: En forbannelse eller velsignelse?
Et godt kundecase kan flytte fjell. Det er en bekreftelse av deg som leverandør og kan spore an andre til å ville jobbe med deg. Men det varer ikke evig. Dessuten skal det lages. Her får du en miniguide som dyrker velsignelsen og jager forbannelsen.
B2B-markedsføring på Snapchat
Snapchat-annonsering er kanskje ikke det første du tenker på når det gjelder B2B-markedsføring, men det er absolutt en kanal du bør vurdere. Med kreative annonseformater og muligheten til å målrette presist, gir Snapchat bedriften din en unik sjanse til å skille seg ut i markedet. Plattformen er spesielt effektiv for å nå unge, engasjerte målgrupper – de som kan bli morgendagens beslutningstakere!
– Markedsføring er en vitenskap
Ifølge forskeren fra Ehrenberg-Bass Institute må markedssjefen fremme en kultur for å bevise effekt fra markedsføringen.
Kreative annonser er fire ganger mer lønnsomme
Derfor skal du ikke se deg blind på kortsiktig avkastning, ifølge eksperten i WARC.
CEO og CFO forstår mentale markedsandeler
For at markedskommunikasjonen skal skape vekst må du tørre å underholde og sette søkelys på kategoridrivere, inngangsporter og merkevaremarkører.
LinkedIn Companies: Stor ny oppdatering i Campaign Manager
Det er ingen tvil om at for B2B-markedsførere er Account-Based Marketing (ABM) et av de mest effektive strategiene å skape målrettede og personlige kundeopplevelser, og LinkedIn er for mange det viktigste virkemiddelet. Men det har ikke alltid vært slik.