God måling skaper muligheter

/
Økning i teknologi-investeringene gir markedssjefen større tro på at de kommer til å levere mer forretningsverdi i årene som kommer.
Måling av kommunikasjon.

Beskytt budsjettene med måling

/
27. november kommer Jesper Andersen på frokostseminaret; Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon. Der vil han dele sine beste tips for hvordan din virksomhet kan få mer igjen for mindre ved å måle og evaluere kommunikasjon.

Frokostmøte 27. november: Bli bedre på strategisk måling og evaluering av kommunikasjon

/
Kommunikasjonsforeningen, BI senter for virksomhetskommunikasjon, AMEC og Iteo inviterer til frokostmøte. Møtet er for kommunikatører som ønsker å bli inspirert og lære mer om måling og evaluering av arbeidet sitt.
forretningskvinne i sort skjørt og hvit skjorte ser inn i fremtiden og hvordan hun vil endre seg. Skyggen hennes viser en superheltdame med kappe.

Hvordan takle endring i virksomheten

/
Nye måter å markedsføre virksomheten på krever i mange tilfeller ganske store endringer internt. Her gir vi deg 6 tips til hvordan dere kan lykkes med endring.
Hvorfor du ikke skal glemme PR

Hvorfor du ikke skal glemme PR

/
Tradisjonell PR har kommet i skyggen av innholdsmarkedsføring. PR kan imidlertid dra stor nytte av arbeidet du gjør med innholdsmarkedsføringen.

Innsikt: Hvorfor det er viktig for oss å bli kjent med våre kunder

/
Den store utfordringen for mange bedrifter, er å vite hvordan man skaper innovasjon i eget selskap. Det aller viktigste er å starte med å få innsikt - å bli kjent med egne kunder. Vi kaller det for innsiktsfasen.

Fordelene ved å samle all kommunikasjon på ett sted

/
Kundene dine forventer rask og personlig kommunikasjon. Lær mer om hvordan HubSpot sitt verktøy, Conversations, kan gjøre dette enklere.

Å bli anbefalt er starten på den raskeste og enkleste salgsprosessen

/
De gode marginene får du lettest når du har jobbet så hardt at oppdrag kommer basert på at du blir anbefalt.

ROI – hvordan viser jeg markedsføringens verdi?

/
Førti prosent av britiske markedsførere oppgir at de mangler klarhet i hvordan de skal se og vise verdien av markedsføringen de gjør. Høres det kjent ut?
cjmacer / Shutterstock.com

Dette bør du kunne forvente av ditt fullservicebyrå

/
I jakten på rett byrå er det ikke lett å vite hva man skal se etter, eller hva man bør forvente. Spørsmålet er om et fullservicebyrå som Iteo, klarer å formidle hva dette innebærer i en digital markedsføringsverden.
Når bør du poste på Facebook

Når bør du poste på Facebook?

/
Slik finner du det beste tidspunktet for å poste innhold på Facebook.

Iteo – Nordens beste PR-byrå!

/
I mai 2018 ble vi ikke bare Norges beste kommunikasjonsbyrå igjen, vi slo også søta bror. Her er tallenes tale.

HubSpot lanserer videoplattform

/
HubSpot utvider sin plattform med støtte for video. Skjemaer og knapper kan integreres direkte inn i videoer.

Hva bør du skrive om på din bedriftsblogg?

/
Strategien er på plass, researchen er gjort, og det eneste som gjenstår er å lage innholdsplanen. Her er våre beste tips til å finne temaene du bør skrive om på din bedriftsblogg.

HubSpot introduserer sin nye vekstmodell, "The Flywheel"

/
HubSpot introduserte sin nye vekstmodell under årets INBOUND, "The Flywheel". Modellen fokuserer i større grad på hvordan du skal pleie eksisterende kunder og skape en bedre kundeopplevelse.

INBOUND 18: En oppsummering fra verdens største inbound-konferanse

/
INBOUND er en konferanse for mennesker som er lidenskapelig opptatt av markedsføring, salg og kundeservice gjennom inbound marketing. Iteo oppsummerer årets konferanse med video og agenda for kommende blogginnlegg fra INBOUND 18.

Hvordan bruke video i markedsføringen?

/
Video blir mer og mer brukt i markedsføringssammenheng. Her forteller vi hvorfor, og hvordan din bedrift kan lykkes med video.
Illustrasjonsbilde av e-postmarkedsføringShutterstock

Slik kommer du i gang med e-postmarkedsføring: Del 2

/
Har du tilrettelagt for e-postmarkedsføring, med strategi og mottakergruppe på plass? Da står produksjon av innhold og plan for utsendelse for tur. Segmentering, automatisering og personalisering blir viktige elementer som kan gi store utslag på resultatene.
Illustrasjonsbilde av e-postmarkedsføringShutterstock

Slik kommer du i gang med e-postmarkedsføring: Del 1

/
Papiravisens død ble spådd for lengst. Internett ville være en flopp som kom til å dø ut, og nyhetsbrev på e-post skulle lide samme skjebne. Fremtiden forblir uviss, men det er ingen tvil om at e-postmarkedsføring lever i beste velgående!

Hvordan kvalitetssikre innholdet på din bedriftsblogg?

/
I jungelen av bedriftsblogger er det nok av eksempler på innhold som ikke blir lest. Her er fem enkle huskeregler som sikrer at du ikke mister leseren etter at vedkommende faktisk har klikket seg inn på bloggen din.