Bilde av Mattis Wennemo og Espen Skogheim Haugen

To nye rådgivere kom raskt på plass i Iteo

/
Vi kan ikke få nok av unge, dyktige rådgivere, så vi har ansatt igjen! Denne gangen har to superhyggelige gutter funnet sin plass inn i Iteo-landskapet.

Årets byrå trenger flere flinke og hyggelige kollegaer

/
Til vår store glede ble Iteo Årets PR Byrå 2017, i tillegg til at vi også fikk Årets Fagpris for digital kompetanse på tvers av alle bransjene. Det at kundene har stemt oss frem er vi uhyre stolte av! Nå trenger vi flere superhyggelige folk på laget – både kommunikasjonsrådgivere, programmere og performance managers. 
nytt lederteam iteo

Iteo med nytt lederteam

/
Tina Jeanette Tharaldsen og Janicke Angerman Leiren tar over daglig drift av Iteo. Tidligere ledere Andreas Thue og Erik Eskedal skal konsentrere seg om det de liker best: Fag og kunder.
De superhyggelige rådgiverne vi søkte etter er på plass!

De superhyggelige rådgiverne vi søkte etter er på plass!

/
Siden 1. mars har Gitte Gilberg Sethereng (30) og Silje Karoline Bredby (24) beriket Iteo med pågangsmot, humør, kompetanse og læringsvilje.

Hvordan har Facebook endret seg de siste 10 årene?

/
I går var det nøyaktig ti år siden jeg registrerte meg på Facebook. Tipper det også er mange andre som har dette jubileet i disse dager. Siden den gang har plattformen gjort mange krumspring frem til det den er i dag.
Trender sxsw 2017

6 år med trender fra SXSW

/
Hvilke trender har SXSW gitt oss de siste årene? Vi har sett på SXSW trendene i 2017 og 5 år tilbake. Les om trendene og last ned SXSW 2017 Trendrapporten.
Iteo vinner energi kunde eaton

Iteo med kraftig ny kunde

/
I en europeisk byråkonkurranse har energigiganten Eaton valgt Iteo og det globale byrånettverket Hotwire til å håndtere all markedskommunikasjon.

Iteo søker ny digital rådgiver

/
Norges hyggeligste byrå er på jakt etter en dreven, kompetent og kreativ digital rådgiver. Her er mine erfaringer som juniorrådgiver i Iteo.
Jeaneth Mørum i Viju har brukt innholdsmarkedsføring får å nå ut med budskapene

Innholdsmarkedsføring for å nå ut med budskapet

/
Bak en vellykket strategi for innholdsmarkedføring ligger en målrettet plan og noen som våger å satse på godt innhold for å nå nye målgrupper.