Blogg
Account-Based Marketing med LinkedIn-annonsering
Ønsker du å bli knallgod på LinkedIn-annonsering mot navngitte bedrifter? Denne artikkelen går detaljert ned i de viktigste funksjonalitetene i plattformen for Account-Based Marketing.
Slik vurderer Google nettstedet ditt med E-E-A-T
Har du hørt om E-E-A-T ennå? Begrepet blir stadig viktigere når Google bestemmer hvordan de skal rangere det organiske innholdet ditt. Så–om du jobber i en bedrift som har en nettside (… dere har vel en nettside?), er det på tide å «hoppe på bandvogna».
Firmablogg: Verdens beste og verdens verste idé
Å dele historier fra egen bedrift er en god, merkevarebyggende og tillitsvekkende idé. Dessverre går altfor mange i euforifella. Bloggen går opp som en bjørn og ned som en skinnfell i løpet av seks måneder. Men det trenger ikke ende slik.
Ny dataoverføringsavtale med USA på plass – hva betyr det?
EUs nye sertifiseringsordning for amerikanske selskaper gjør det lettere for europeiske markedsførere å navigere i personvernjungelen.
Nå flere med innhold som følger universell utforming
– Publiserer du innhold som ikke følger standarden for universell utforming, risikerer du at en tredjedel av målgruppen velger deg bort, sier Iteos designer, Hanne Tysnes Holm.
Jakten på godt innhold krever de mest treffsikre jegerne
I en undersøkelse sier markedssjefer at de har størst behov for innholdsrådgivere akkurat nå. Her får du vite hva som kjennetegner de beste i faget.
LinkedIn-lederens 4 beste tips til B2B-markedsførere
Jon Lombardo er forskningssjef ved LinkedIns The B2B Institute. Han mener potensialet innen B2B-markedsføring er enormt – for bedriftene som prioriterer å jobbe kreativt.