Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
Min merkevaremåler – måling av merkevarekjennskap i sanntid
Mange synes merkevaremåling er både dyrt og utfordrende. Nå kan du måle effekt av merkevarebygging og markedskampanjer i sanntid, til en brøkdel av prisen du er vant til. (I tillegg får du et verktøy som kan hjelpe deg med å forutse hvordan markedet vil utvikle seg og få innsikt som hjelper deg med å ta treffsikre beslutninger.)
Markedssjefen må måles på det som virkelig teller
En av Europas fremste eksperter på salgs- og markedsføringsteknologi deler innsikt om hvordan markedssjefen bedre kan utnytte kundedata ved hjelp av kunstig intelligens.
Generativ kunstig intelligens utløser enorme muligheter
Derfor må markedssjefen være ekstremt nysgjerrig, mener lederen i ANFO.
Ja; KI kommer til å stjele «noens» jobb
Men neppe din, dersom du klarer å kombinere teknologi og mellommenneskelige egenskaper, mener markedsføringseksperten fra Handelshøyskolen BI.
Bruker KI til å finne søstre og brødre
Norske Gudmund Semb har i en mannsalder jobbet innen markedsføring i Tyskland. Med pulsen på B2B-markedsføring fra CMO-stolen i et stort globalt konsern, er han tydelig på hva den modige markedsføreren må kunne beherske i 2024.
4 viktige strategiske grep for B2B-markedssjefen
En av verdens fremste eksperter på effektmålinger mener for mange B2B-markedsførere jager kortsiktige resultater og overser verdien av langsiktig merkevarebygging. Her er hans fire råd til B2B-markedsførere.