Blogg

Merkevareambassadører: Ti bevis på at det funker

Å legge til rette for at ansatte blir bedriftens merkevareambassadører, eller «employee advocacy», som det heter på engelsk, skal i teorien gi både større engasjement og mer troverdighet. Men funker det? Her er ti bevis på at svaret er «ja!».

To nye til Iteo: Seniordesigner og utvikler-trainee

Seniordesigneren Sindre Løvseth Larsen og utvikler-trainee Khoi Nguyen Hoang er nå på plass i Iteo.

Markedssuksess for Oslos mest unike næringseiendom

Når første leietaker flytter inn i januar 2021, og Økern Portal suksessivt åpner dørene det neste året, har byggherre Oslo Pensjonsforsikring sikret langsiktige leiekontrakter på rundt 80 prosent av de totalt 80.000 kvadratmeterne med kontorbygg og hotell.

Følelser i B2B-markedsføring

Det må skapes følelsesmessige bilder for å overbevise den delen av hjernen som tar 95 prosent av alle beslutninger.

«Top of mind» har aldri vært viktigere i B2B

Kjøpere velger som oftest merkevaren de kjente til fra før.

Løsning som enkelt lar ansatte dele innhold

Det er bare den mest ihuga fansen som deler nyheter om og fra virksomheten din. De største bør finnes på lønningslisten.

Nesten alle B2B-markedsførere jobber med account based marketing (ABM)

Ifølge en ny rapport fra Salesforce bruker 9 av 10 B2B-markedsførere programvareverktøy for account based marketing. Hvorfor, og hva er det?

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk