Blogg

Ny tjeneste måler merkevarens utvikling

Iteo lanserer Min merkevaremåler.

4 viktige strategiske grep for B2B-markedssjefen i 2024

En av verdens fremste eksperter på effektmålinger mener for mange B2B-markedsførere jager kortsiktige resultater og overser verdien av langsiktig merkevarebygging. Her er hans fire råd til B2B-markedsførere.

Hva er et webinar – og hvordan kommer du i gang?

Webinarer er blitt en viktig del av mange bedrifters strategi. Men hvordan lykkes du?

2023 fra A til Å

I 2023 har vi i har laget filmer, skrevet, tatt bilder og holdt kurs. Den modige markedssjefen gikk globalt, det samme gjorde flere av merkevareplattformene vi har hjulpet våre kunder med. Så går det vel ikke an å la være å nevne kunstig intelligens heller?

Hold deg fast. Her er Iteo-året fra A til Å.

Sosiale medier? Joda, men de gir oss ikke så mye

«Vi må jo være der. Vi har et team som jobber med det, men synes ikke det gir så veldig mye resultater.»

– Dette KI-greiene ser kult ut, hva skal vi bruke det til?

Det siste året har vi i Iteo utviklet oss fra å ha en begrenset forståelse til å aktivt bruke kunstig intelligens i det daglige. Nå vil vi gjerne overføre vår kunnskap og erfaring til andre.

Ny senior kommunikasjonsrådgiver i Iteo

Martine Cecilie Vik tar med seg over ti års erfaring fra strategisk markedskommunikasjon.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk