Blogg
Gikk fra hundre små til tre store
For Atea handler effektiv markedskommunikasjon om troverdighet og det å bli husket når kjøpsbehov oppstår.
Slik lykkes du med organisk synlighet på LinkedIn i 2025
LinkedIn har blitt en av de viktigste kanalene for bedrifter som vil vise frem kompetanse, bygge tillit og engasjere seg med målgruppen. Likevel er det mange som sliter med å jobbe strukturert med organisk innhold. Noen publiserer sporadisk, andre vet ikke helt hva de skal dele – og mange gir opp før de ser resultater.
Slik lykkes du med medieomtale: 5 grep som tar deg fra pitch til presseoppslag
Fortjent omtale. Redaksjonell dekning. PR-dekning. Joda, det omtales i ulike begreper, men så er det også mange varianter av PR. Uansett hva du kaller det, er mange bedrifter enige om at medieomtale er det mest synlige og verdifulle resultatet innen PR.
Annonsering i Bing: Ikke gå glipp av dine beste leads
Microsoft Bing Ads blir ofte oversett. Men det kan være nettopp her du får mest igjen for pengene.
Krisekommunikasjon: Er det krise nå?
Alle kjenner igjen når Vy får signalfeil eller Equinor må stenge en plattform. Men hvordan vet du, som leverer industrikomponenter, SaaS-løsninger eller forvalter lange B2B-kontrakter, når ditt røde lys blinker? Kanskje viktigere: Hvordan fanger du opp de svake signalene før det faktisk er en krise – så vi kan løse det sammen mens det er enklere å håndtere?
B2B-markedsføring på Pinterest
Mange virksomheter er synlige på plattformer som Facebook, Instagram og LinkedIn. Men har du noen gang vurdert å inkludere Pinterest i virksomhetens digitale markedsføringsmiks?
8 tips til hvordan du skriver en artikkel folk vil lese
Å skrive en artikkel eller et blogginnlegg med godt innhold er ikke verdt papiret det er skrevet på hvis ingen leser det.