Blogg

Følelser i B2B-markedsføring

Det må skapes følelsesmessige bilder for å overbevise den delen av hjernen som tar 95 prosent av alle beslutninger.

«Top of mind» har aldri vært viktigere i B2B

Kjøpere velger som oftest merkevaren de kjente til fra før.

Løsning som enkelt lar ansatte dele innhold

Det er bare den mest ihuga fansen som deler nyheter om og fra virksomheten din. De største bør finnes på lønningslisten.

Nesten alle B2B-markedsførere jobber med account based marketing (ABM)

Ifølge en ny rapport fra Salesforce bruker 9 av 10 B2B-markedsførere programvareverktøy for account based marketing. Hvorfor, og hva er det?

101 ideer til innhold for markedsførere

Trenger du nye ideer til innhold som skaper salg? Her er våre favoritter.

Vi søker en backend-utvikler som brenner for å skape merverdi

Nettsidene til kundene våre er ofte deres viktigste selger. Med den raske, digitale utviklingen som er i stort sett alle markeder må vi i Iteo holde tritt og kunne levere funksjonelle, digitale løsninger. Derfor trenger vi å styrke det digitale teamet vårt med en erfaren og engasjert backend-utvikler.

Ti tips til hvordan lage et godt whitepaper

Faktabøker er gull verdt for å vise hvordan din virksomhet skiller seg ut i mengden. De som bruker det riktig bygger omdømme og driver salg.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk