Verdens største nettverk for B2B-markedsførere, BBN, fortsetter å vokse. Med nye medlemsbyråer i Japan, Sveits, Danmark og Amerika har Iteo nå samarbeidspartnere i 27 land.
– For Iteo er det veldig spennende å få nye samarbeidspartnere med verdifull kompetanse i markeder over hele verden. Byråene bidrar med lokal kunnskap og innsikt som våre kunder kan dra nytte av.
Verdens største nettverk for B2B-markedsførere, BBN, fortsetter å vokse.
Kunder av et byrå som er med i BBN-nettverket får dermed nyte godt av viktig kunnskap, lang erfaring og robuste verktøy samlet inn fra ledende eksperter på digital markedskommunikasjon. Nå styrker BBN tilstedeværelsen i Amerika, Sveits, Japan og Danmark.
- INL har base i Genève, og er et av Sveits ledende byråer. På kundelisten har de både B2B og B2C-selskaper, vi kan nevne blant annet Medtronic, Nestle, Givaudan, P&G, COTY and Dentsply Seron.
- Inc. Magazine har kåret MarketLogic til å være en av de raskest voksende små bedriftene i USA tre år på rad. Gjennom bred kompetanse og strategisk tilnærming har byrået hjulpet bedrifter i Latin-Amerika og Karibia siden 2000.
- 95 prosent av danske Cylindr sin virksomhet er internasjonal. Det prisvinnende København-byråets største styrke er strategisk markedskommunikasjon, og kundene er hovedsakelig danske selskaper med tilstedeværelse i utlandet, eller internasjonale selskap med danske interesser.
- B2B-byrået ImpactM gir BBN fotfeste i Japan. ImpactM befinner seg i Tokyo, og ble etablert som et kanalmarkedsføringsbyrå for IBM i 2010. 90 prosent av byråets kunder er B2B, og inkluderer blant annet IT- giganten Microsoft. ImpactM holdt nylig et innlegg om hvordan selskap bygger egne medier i B2B-sektoren, på en av Japans største globale markedskommunikasjons-konferanse.
– For Iteo er det veldig spennende å få nye samarbeidspartnere med verdifull kompetanse i markeder over hele verden. Byråene bidrar med lokal kunnskap og innsikt som våre kunder kan dra nytte av, sier Stein Arne Gausen, partneransvarlig for BBN i Iteo.
INL, MarketLogic, Cylindr og ImpactM slutter seg til byrånettverket av over 1000 B2B-spesialister, som bistår 300 større kunder innen 23 ulike B2B-segment. BBN har kjernekompetanse innen globale og lokale merkevarestrategier, kommunikasjonsplaner, kreative ideer, kulturelle og språklige avsjekker, lokal operativ bistand – eller rett og slett bare litt lokal innsikt. Alle har én ting felles – vi er spesialister på B2B-markedet i våre respektive land.