I dag har vi tatt et nytt stort skritt med lanseringen av landets fremste B2B byrå for digital kommunikasjon, Iteo Digital.
Lille og ukjente Iteo har blitt et bredt kommunikasjonsbyrå som dekker tilnærmet alle markedsføringsbehov.
Da vi startet Iteo var målet klart: Ved å samle de største talentene og skape et miljø der gode HR-rutiner gjennomsyrer alle valg får du lojale, dyktige ansatte. Kombinert med å jobbe for kunder vi liker får man arbeidsforhold der lojalitet går begge veier. Fornøyde rådgivere som jobber for hyggelige kunder gir sjelden annet enn gode resultater.
I dag har vi tatt et nytt stort skritt med lanseringen av landets fremste B2B byrå for digital kommunikasjon, Iteo Digital.
Lille og ukjente Iteo har blitt et bredt kommunikasjonsbyrå som dekker tilnærmet alle markedsføringsbehov. Målet er å utvikle tjenester og løsninger som gir kundene varig gevinst: Sikre at de kommuniserer med sine målgrupper på den mest effektive måten og at vi bidrar til at kvalitative og kvantitative mål lettere nås.
De siste par årene har vi tydelig merket endringene som skjer i medielandskapet. Dette har ledet oss til å tenke nytt ved å hjelpe våre kunder å opprette direkte kommunikasjonskanaler. Kommunikasjon handler som kjent om å sende og motta. Jo mer kommunikasjonen er direkte, jo bedre og mer ufiltrert kan man nå frem hos sine målgrupper. Dialogmarkedsføring er fremtiden: Man må lytte før man kan levere.
Dette er det strategiske bakteppet for lanseringen av Iteo Digital. Vi har samlet et erfarent og bredt team som skal levere verdi til våre kunder med digitale virkemidler. Å få en kapasitet som Erik Eskedal til å lede dette var en forutsetning for oppstarten. Med seg har han flinke og erfarne rådgivere som Bjørnar Sølvik-Jensen, Vidar Hveem-Seland og Andreas Nygaard. Disse fire har en bredde og bakgrunn der deres styrker og erfaringer utfyller hverandre. De har levert stor verdi i mange år til mange virksomheter.
10 grunner til at du trenger en digital strategi
Vi skal i årene som kommer bruke mye tid på kreativitet.
Åfaenismen
Iteo omfavner de nye mulighetene og skal overraske våre kunder med ideer og virkemidler dere tidligere ikke har sett fra oss.
I flosklenes ånd: Vi skal nå fornye og endre, vi skal utvikle løsninger og resultater som skaper «hva fa.. skjedde der»-effekten hos våre kunders konkurrenter. Vi skal gi rådene som gir den mest rasjonelle og effektive tidsbruken og de mest synlige resultatene. Vi skal bygge våre kunders merkevarer gjennom åpen, ærlig og relevant dialog. Vi skal hjelpe kundene med å innføre de beste og mest praktiske verktøyene.
Vi går til markedet som kommunikasjonsbyrået Iteo. Noen få ganger er vi Consulting, andre tilfeller Digital. Kulturen er felles, verdiene er delt og visjonen om «stedet der alle vil være» står ved lag. Ønsket om å overraske positivt bor i alle våre rådgivere.
Vi skal i årene som kommer bruke mye tid på kreativitet, vi skal endre oss, vi skal utvikle de mest effektive kommunikasjonskanalene, og våre løsninger skal stadig minne kundene på hvorfor det bør være unaturlig å investere i andre rådgivere. Vi skal gjøre dette for oss selv, sammen med og for våre kunder, i prosjekter med partnere, og ikke minst vi skal ha det gøy på veien.
Det er en stor dag. Vi er stolte. Fortsettelsen blir spennende. Vi har plass til flere.