Stein Arne Gausen
Erfaring
Leder for innsikt og analyse | Iteo (2022–)
Leder for digital markedsføring | EVI (2022–2022)
Fagleder for performance marketing og digital strateg | Iteo (2020–2022)
Performance Manager og kommunikasjonsrådgiver | Iteo (2018–2020)
Communications Strategist | We Are Social, Shanghai (2017–2017)
Prosjektleder for digital markedsføring | Soci-Link, Shanghai (2015–2017)
Utdanning
Hult International Business School, Shanghai
2014 – 2015
Master i Internasjonal Business
BI, Oslo/ Shanghai
2010 – 2013
Bachelor i Internasjonal Markedsføring
Om Stein Arne Gausen
Stein Arne Gausen er leder for innsikt og analyse i Iteo og har bred erfaring innen digital markedsføring, både fra Norge og internasjonalt. Han har jobbet med noen av Norges ledende B2B-selskaper for å utvikle og gjennomføre effektive digitale kampanjer som bygger merkevare og genererer leads.
Som leder for innsikt og analyse, er Stein Arne ansvarlig for å utvikle nye tjenester, sikre datadrevne strategier og gjennomføre markedsundersøkelser for å skape målbare resultater for kundene. Han har spisskompetanse innen ABM, SEO, performance marketing og markedsanalyse, og er spesielt opptatt av å bruke data til å ta strategiske beslutninger.
Stein Arne har tidligere hatt roller som fagleder for performance marketing og digital strateg i Iteo, samt erfaring fra internasjonale markeder, blant annet i Kina. Hans erfaring med å kombinere markedsføringsstrategi, teknologi og kreativitet gjør ham til en verdifull ressurs for både kunder og kollegaer.
Når Stein ikke er opptatt med å dykke ned i tall og trender, trives han med å holde seg oppdatert på det siste innen digital teknologi – og kanskje planlegge neste reise.

Blogginnlegg
Ny dataoverføringsavtale med USA på plass – hva betyr det?
EUs nye sertifiseringsordning for amerikanske selskaper gjør det lettere for europeiske markedsførere å navigere i personvernjungelen.
