
SD Worx
Queen Margaret University, Edinburgh
1996-1999
Siviløkonom – fordypning i organisasjon og strategisk analyse
Andreas startet Iteo i 2010 og jobber i dag som kreativ leder. Han har overordnet kreativt ansvar, bistår i strategiske prosesser, og har over 25 års erfaring som kommunikasjonsrådgiver.
Andreas har jobbet innen B2B hele karrieren, og er en mye brukt foredragsholder innen hvordan skape effekt fra markedskommunikasjonen. Han har særlig jobbet mye med kunder innen teknologi, energi, bygg og anlegg, industri og tjenesteytende næring. Han har erfaring fra å bistå kjente norske merkevarer og internasjonale giganter. Han liker best å jobbe med kreative prosesser og har skapt flere kjente, nasjonale merkevarer.
For Atea handler effektiv markedskommunikasjon om troverdighet og det å bli husket når kjøpsbehov oppstår.
Ifølge forskeren fra Ehrenberg-Bass Institute må markedssjefen fremme en kultur for å bevise effekt fra markedsføringen.
Derfor skal du ikke se deg blind på kortsiktig avkastning, ifølge eksperten i WARC.