Iteo med finalebidrag til European Excellence Awards

Dell fikk rekordoppmøte på årets viktigste konferanse. Gjennom fokus på innholdsmarkedsføring hjalp vi Dell med vise frem eksperter, produkter og løsninger. Nå er arbeidet i finalen av årets PR-EM.

I september skrev vi om arbeidet vi gjorde for Dell som sikret et rekordhøyt antall gjester under Dell Solutions Tour – årets viktigste arrangement for maskinvareprodusenten i Norge. På fredag kom den gledelige nyheten om at arbeidet – hvor vi fokuserte knallhardt på innholdsproduksjon og bruk av egne kanaler – er finalist i European Excellence Awards under kategorien Årets blogg.

I to år har Iteo lagt opp et løp der vi før konferansen bidrar med råd og innhold for å vise bredden som Dell Solutions Tour kan tilby. Hensikten med arbeidet var å gå bak agendaen og finne historiene om hvorfor partnere og kunder burde sette av en hel arbeidsdag til dette.

− Det er gøy når godt håndverk anerkjennes, og det at vi er i finalen med et prosjekt som utelukkende har fokusert på å skape avkastning for kunden er selvsagt hyggelig, forteller byråleder Andreas Thue

Han mener at nominasjonen viser at ved å fokusere på kundens behov, mer enn oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld, så vil man sitte igjen med noe som både verdsettes av kunden og PR-fagets likemenn.

− Arbeidet vårt med Dell viser at hvis du skaper godt innhold som treffer riktig målgruppe, så er resultatene aldri langt unna, kommenterer Thue.

Norske byråer er sterkt representert under European Excellence Awards 2015, mest bemerkelsesverdig er nok Trigger med sine 11 nominasjoner. Vi gratulerer alle norske finalister og ser fram til en spennende finale i Sverige!

Les hele blogginnlegget om arbeidet vi gjorde for Dell her, og se samtlige finalister på http://eu.excellence-awards.com/shortlist2015/

0 kommentarer

Skriv en kommentar

Lyst til å kommentere?
Bidra gjerne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *