En hvit og en sort sjakkbonde på et sjakkbrett. I bakgrunnen er flere figurer

Sertifisert som Google-partner

Iteo fortsetter å styrke seg som «alt på et sted» tilbyder av markedskommunikasjon. Sertifiseringen som Google-partner bekrefter at vi leverer kvalitet på tvers av alle kommunikasjonskanaler.

– Vi ønsker å levere det beste til våre kunder. For å kunne gjøre dette, velger vi å satse på å bygge ekspertise innen både Google og Facebook.

Takin Kroop, digital rådgiver i Iteo

I oktober i år sertifiserte vi oss som Google Partner. En anerkjennelse av at vi som byrå er anbefalt av Google. For vår del gjelder dette først og fremst AdWords.

Å være en del av Google Partners-programmet viser kundene våre at vi har spisskompetanse på SEO/SEM og AdWords-produkter.

Vår strategi 

Takin Kroop som vi ansatte tidligere i høst og som er en av Norges beste på Facebook er også sertifisert spesialist på Google AdWords. I følge Takin er det å være en Google Partner en del av en større strategi for å bygge ekspertise på alle kommunikasjonsflater i eget byrå.

En av fordelene med Google Partners er tilgangen til produktseksamener- og sertifiseringer for ansatte. Halve staben hos Iteo har derfor meldt seg på kurs og begynt å ta eksamener. Våre kolleger er godt på vei til å bli Google-eksperter som kjenner til og mestrer blant annet å bruke negative søkeord, ad extensions og split-testing. Dette gjør vi for å kunne tilby kundene våre mer kunnskap og for å vise at hvert valg vi tar er en del av en større strategi. Som byrå er vi på god vei til å bli et fullverdig one-stop-shop for våre kunder.

– Ved å hjelpe våre kunder med å være tilgjengelig i alle steg i kundens kjøpsreise kan vi sørge for å levere bedre resultater til lavere kostnader, uavhengig av plattform. Vi ønsker å levere det beste til våre kunder. For å kunne gjøre dette, velger vi å satse på å bygge ekspertise innen både Google og Facebook, sier Takin.

Iteo velger ikke å se på de ulike markedsføringsplattformene som egne isolerte markedsplasser, men heller som en del av en lengre kjøpsprosess.

På kafé: Data som er på Google med mobil, kaffekopp, briller og plante
Anbefalt lesning:

Mer for mindre 

– Som Google Partner har vi hele tiden krav fra Google som vi må opprettholde. Verdien dette tilfører kundene til Iteo er at vi til alle tider må yte maks ovenfor alle kunder, og man er enda et steg nærmere fornøyde kunder.

Som partner får vi også tilgang til mange av Googles beta-funksjoner. Dette betyr at når Google har utviklet en ny funksjon, så kan vi bruke og teste dette opp til ett år før alle andre, noe som også vil komme til nytte overfor både eksisterende kunder og nye kunder. Kundene våre vil få mer for mindre.

Vil du vite mer, ta kontakt med oss i dag.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk