Mattis Wennemo
Blogginnlegg
Innsikt og analyse
4 viktige strategiske grep for B2B-markedssjefen
En av verdens fremste eksperter på effektmålinger mener for mange B2B-markedsførere jager kortsiktige resultater og overser verdien av langsiktig merkevarebygging. Her er hans fire råd til B2B-markedsførere.
Strategi og rådgivning
– Kvalitet er inngangsbilletten til markedet, innovasjon er forutsetningen for å bli værende
Forskningsleder, professor og grunnlegger av Norsk kundebarometer, Tor Wallin Andreassen, mener CMO-er må ta en større plass i toppledergruppen og bli ansvarlig for selskapets inntekter. Her er hans tips og tanker om hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en B2B-bedrift.
Livet i Iteo
Iteo flytter inn i Økern Portal
Iteo har i flere år bistått Oslo Pensjonsforsikring med markedsføringen av Økern Portal. Det har fungert så godt at vi overbeviste oss selv også.