Blogg

Ny tjeneste måler merkevarens utvikling

Iteo lanserer Min merkevaremåler.

4 markedsføringstrender for 2023

Årets største undersøkelse i markedsbransjen er publisert og vi tar jobben med å dykke ned i tallene for å se hva som vil prege oss som markedsførere i 2023.

«Den modige markedssjefen har flere systemer enn IT-sjefen»

… og vet at datadrevne beslutninger alltid vil slå antakelser.

Data og teknologi er fremtiden for marked og kommunikasjon

Skal markedssjefen lykkes med datadrevet markedskommunikasjon, må man hoppe inn i den digitale endringen med begge beina først.

Når skjemaet ødelegger merkevaren 

Skal du bygge merkevaren må flere bli kjent med deg. Da kan du ikke hindre kundene i å lese dine beste budskap. Den modige markedssjefen tør å vente til kunden selv er klare til å ta kontakt, mener Andreas Thue. 

Vi må ha flere modige markedssjefer i B2B

Skal du selge mer, må merkevaren huskes. Derfor seiler det å bygge merkevare opp som det aller viktigste som markedssjefen må gjøre.

– Kvalitet er inngangsbilletten til markedet, innovasjon er forutsetningen for å bli værende

Forskningsleder, professor og grunnlegger av Norsk kundebarometer, Tor Wallin Andreassen, mener CMO-er må ta en større plass i toppledergruppen og bli ansvarlig for selskapets inntekter. Her er hans tips og tanker om hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en B2B-bedrift.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk