2016 fra a til å

2016 fra A til Å

/
I kjent stil oppsummerer vi et fantastisk givende år. Blod, konvertering, omdømme og innovasjon er nøkkelord.
Derfor er facebook viktig også for bedrifter

Derfor er Facebook viktig, også for deg som selger til bedrifter

/
Kjøpere som eksponeres for en merkevare i digitale flater har større sannsynlighet for å søke etter samme selskap eller tjeneste når behovet melder seg. Av denne enkle årsaken bør de som selger til bedrifter (B2B) få opp øynene for verdien Facebook kan gi.
Hva skal en digital strategi inneholde?

Hva skal en digital strategi inneholde?

/
En digital strategi har mange likheter med hoveddelene til en tradisjonell markedsstrategi, men er fokusert på de kanalene og virkemidlene som er digitale. I vår serie har vi nå kommet til vårt siste innlegg: Hva skal den digitale strategien inneholde?
Slik lager du en digital markedsstrategi

Slik lager du en digital markedsstrategi

/
Å skape en integrert digital kommunikasjonsstrategi krever spesifikk og målrettet kommunikasjon i ulike kanaler, forskjellige tilbud i ulike kanaler og ulike virkemidler i hver kanal. Alt dette krever innsikt i kundenes preferanser.
Hva er en digital strategi

Hva er en digital markedsstrategi?

/
Hva er egentlig en digital markedsstrategi? Og hvilke muligheter og type strategier finnes? I vår serie om digitale markedsstrategier skal vi fortsette å gi deg svaret på akkurat dette.
10 grunner til at du trenger en digital strategi

10 grunner til at du trenger en digital strategi

/
Har du en digital strategi? Trenger du det? Alle snakker om at virksomheter må endre seg til den digitale tidsalder. Vi gir deg svaret på hvorfor du trenger en digital strategi og 10 tegn på at det er på tide å sette seg ned og lage den.

En hyllest til holdninger

/
Denne historien hadde ikke vært mulig å fortelle uten 29 liter blod fra 350 mennesker. Det handler om min dødssyke kollega som leverer best og mest.

Sertifisert som Google-partner

/
Iteo fortsetter å styrke seg som «alt på et sted» tilbyder av markedskommunikasjon. Sertifiseringen som Google-partner bekrefter at vi leverer kvalitet på tvers av alle kommunikasjonskanaler.

Innholdsmarkedsføringen må følge kundens beslutningsprosess

/
Innhold må være tilpasset kunden og hvor denne er i beslutningsprosessen. Hvordan kan du ta kunden fra å være uvitende om deg og det du leverer, til å bli en fornøyd ambassadør?