Iteo med ny profil

Når dyktige folk hjelper andre dyktige folk, blir det gode resultater. Det opplever vi hver eneste dag med kundene våre, og det opplevde vi da designbyrået Neue ga Iteos profil et etterlengtet ansiktsløft.

Stor suksess med Huntons nordiske merkevarekampanje

For andre året på rad har vi bistått Hunton med merkevarekampanjen «Anbefalt av» – en større nordisk kampanje for å gjøre trefiberisolasjon til det mest anbefalte og naturlige isolasjonsvalget.

Første norske byrå i måleorganisasjonen AMEC

Iteo er første norske byrå i den internasjonale organisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon, AMEC. – Ledere og byråkunder setter helt nye krav til markedskommunikasjonen i årene som kommer – derfor har måling aldri vært viktigere, sier gründer av Iteo, Andreas Thue.

Fra strategi til kommunikasjonsmål

– Alle kommunikasjonstiltak og kampanjer skal støtte virksomhetsstrategien. Uten smart målsetting, måling og evaluering kan ikke kommunikatørene vite om de skaper verdi for virksomheten, sier strategi- og målingsekspert Svein Inge Leirgulen.

God måling skaper muligheter

Økning i teknologi-investeringene gir markedssjefen større tro på at de kommer til å levere mer forretningsverdi i årene som kommer.

Beskytt budsjettene med måling

27. november kommer Jesper Andersen på frokostseminaret; Strategisk måling og evaluering av kommunikasjon. Der vil han dele sine beste tips for hvordan din virksomhet kan få mer igjen for mindre ved å måle og evaluere kommunikasjon.

Hvordan takle endring i virksomheten

Nye måter å markedsføre virksomheten på krever i mange tilfeller ganske store endringer internt. Her gir vi deg 6 tips til hvordan dere kan lykkes med endring.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.