Iteo søker Hubspot inound marketing konsulent

Iteo søker deg som kan Hubspot og inbound marketing!

/
Iteo søker ny inbound marketing-konsulent. Oppstart: Så snart som mulig.
Seks ting som påvirker prisen på din Facebook-annonse

Seks ting som påvirker prisen på din Facebook-annonse

/
Et gjentagende spørsmål jeg får fra kunder er hvor mye det koster å annonsere på Facebook. Svaret er like komplisert hver gang.
Iteo søker 1–2 superhyggelige unge, lovende kommunikasjonsrådgivere

Iteo søker 1–2 superhyggelige unge, lovende kommunikasjonsrådgivere

/
I 2016 ble Iteo kåret til Norges nest beste PR-byrå av Dagens Næringsliv og Regi. I år skal vi nå toppen, og vi trenger derfor talentfulle kommunikasjonsrådgivere/innholdsprodusenter som kan hjelpe oss med å nå målet.

B2B-bedrifter må gi kundene verdi på Facebook

/
Er man en B2B-bedrift bør kommunikasjon på Facebook stå høyt oppe på lista, men hvordan lykkes man?

Er du helt rå på Facebook, SEO og PPC?

/
Da vil vi gjerne høre fra deg!
mest leste blogginnlegg 2016

Våre mest leste blogginnlegg i 2016

/
Nok et år er over på Iteobloggen og det er på tide å se på hvilke historier som har blitt våre mest leste blogginlegg i 2016. Som vi har sett tidligere, er det historier om mennesker som engasjerer mest, men gamle innlegg ligger fortsatt høyt på listen.
2016 fra a til å

2016 fra A til Å

/
I kjent stil oppsummerer vi et fantastisk givende år. Blod, konvertering, omdømme og innovasjon er nøkkelord.
Derfor er facebook viktig også for bedrifter

Derfor er Facebook viktig, også for deg som selger til bedrifter

/
Kjøpere som eksponeres for en merkevare i digitale flater har større sannsynlighet for å søke etter samme selskap eller tjeneste når behovet melder seg. Av denne enkle årsaken bør de som selger til bedrifter (B2B) få opp øynene for verdien Facebook kan gi.
Hva skal en digital strategi inneholde?

Hva skal en digital strategi inneholde?

/
En digital strategi har mange likheter med hoveddelene til en tradisjonell markedsstrategi, men er fokusert på de kanalene og virkemidlene som er digitale. I vår serie har vi nå kommet til vårt siste innlegg: Hva skal den digitale strategien inneholde?