
BMI Group
Høyskolen Kristiania
2014-2017
Bachelor i markedsføring og salgsledelse
Espen har jobbet som rådgiver i Iteo siden september 2017, og leder i dag byråets satsing på Performance, HubSpot og Marketing Automation, og delt ansvar for å bygge digital kompetanse på tvers av organisasjonen.
Han har bred erfaring innen digital strategi, kampanjeplanlegging, HubSpot-onboarding, automatiseringsstrategier og lead nurturing. Espen har jobbet med kunder på tvers av ulike bransjer, med spesielt fokus på å utvikle skreddersydde løsninger i HubSpot, optimalisere kundereiser på nett, Account Based Marketing og anskaffe synlighet, trafikk og leads gjennom digitale kampanjer. I dag er han digital spydspiss i et av landets største ABM-kampanjer for et av Nordens største IT-konsern.
Espen har en bachelor i markedsføring og salgsledelse med en spesialisering i digital markedsføring fra Høyskolen Kristiana (2014-2017), noe som gir ham en solid faglig forankring. Han kombinerer strategisk innsikt med operativ gjennomføring og er opptatt av å levere målbare resultater som skaper verdi for kundene.
Det er ingen tvil om at for B2B-markedsførere er Account-Based Marketing (ABM) et av de mest effektive strategiene å skape målrettede og personlige kundeopplevelser, og LinkedIn er for mange det viktigste virkemiddelet. Men det har ikke alltid vært slik.
Ønsker du å bli knallgod på LinkedIn-annonsering mot navngitte bedrifter? Denne artikkelen går detaljert ned i de viktigste funksjonalitetene i plattformen for Account-Based Marketing.
Google Analytics 3, også kjent som Universal Analytics, vil slutte å fungere 1. juli 2023. Her er en guide for å sette opp Google Analytics 4.