2016 fra a til å

2016 fra A til Å

/
I kjent stil oppsummerer vi et fantastisk givende år. Blod, konvertering, omdømme og innovasjon er nøkkelord.
Derfor er facebook viktig også for bedrifter

Derfor er Facebook viktig, også for deg som selger til bedrifter

/
Kjøpere som eksponeres for en merkevare i digitale flater har større sannsynlighet for å søke etter samme selskap eller tjeneste når behovet melder seg. Av denne enkle årsaken bør de som selger til bedrifter (B2B) få opp øynene for verdien Facebook kan gi.
Hva skal en digital strategi inneholde?

Hva skal en digital strategi inneholde?

/
En digital strategi har mange likheter med hoveddelene til en tradisjonell markedsstrategi, men er fokusert på de kanalene og virkemidlene som er digitale. I vår serie har vi nå kommet til vårt siste innlegg: Hva skal den digitale strategien inneholde?
Slik lager du en digital markedsstrategi

Slik lager du en digital markedsstrategi

/
Å skape en integrert digital kommunikasjonsstrategi krever spesifikk og målrettet kommunikasjon i ulike kanaler, forskjellige tilbud i ulike kanaler og ulike virkemidler i hver kanal. Alt dette krever innsikt i kundenes preferanser.
Hva er en digital strategi

Hva er en digital markedsstrategi?

/
Hva er egentlig en digital markedsstrategi? Og hvilke muligheter og type strategier finnes? I vår serie om digitale markedsstrategier skal vi fortsette å gi deg svaret på akkurat dette.
10 grunner til at du trenger en digital strategi

10 grunner til at du trenger en digital strategi

/
Har du en digital strategi? Trenger du det? Alle snakker om at virksomheter må endre seg til den digitale tidsalder. Vi gir deg svaret på hvorfor du trenger en digital strategi og 10 tegn på at det er på tide å sette seg ned og lage den.

En hyllest til holdninger

/
Denne historien hadde ikke vært mulig å fortelle uten 29 liter blod fra 350 mennesker. Det handler om min dødssyke kollega som leverer best og mest.

Sertifisert som Google-partner

/
Iteo fortsetter å styrke seg som «alt på et sted» tilbyder av markedskommunikasjon. Sertifiseringen som Google-partner bekrefter at vi leverer kvalitet på tvers av alle kommunikasjonskanaler.

Innholdsmarkedsføringen må følge kundens beslutningsprosess

/
Innhold må være tilpasset kunden og hvor denne er i beslutningsprosessen. Hvordan kan du ta kunden fra å være uvitende om deg og det du leverer, til å bli en fornøyd ambassadør?
dragen mot pennen - byråkratimonsteret

Riv siloene sier du?

/
Riv siloene! Dette er et mantra vi i Iteo har messet om lenge. Vi har et unikt innblikk fra innsiden av mange ulike selskaper. Vi har sett begrensningene ved å opprettholde kommunikasjonssiloer.

Skal overbevise B2B-markedsførere om Facebook

/
Iteo og Fanbooster skal sammen vise B2B-markedsførere hvor smart det er å ta en strategisk tilnærming til Facebook. Først skal Norge vinnes, deretter skal Iteo hjelpe Fanbooster ut i sitt verdensomspennende nettverk.

Reisebrev fra Madrid

/
I midten av oktober var B2B-spesialister fra hele verden samlet i Madrid. VI kom hjem med nye strategiske verktøy, flere erfaringer og ferske ideer i sekken.

Høyere tillit med kryptering

/
Det er flere fordeler ved å kryptere nettsider. Sikkerhet står selvfølgelig i høysetet, men mange er ikke klar over fordelene som følger med. Stikkord er sidehastighet, kundelojalitet og tillit, samt rangering i Google-søk. Er din side kryptert?

Slik skal vi bli årets byrå i 2017

/
Innsikten fra Dagens Næringsliv sin byråundersøkelse har gjort at vi har blinket ut tre satsningsområder. En av disse er å bli best på måling.
Linda Bringsov og Rikke Kjendseth til Iteo

Ny seniorrådgiver og kommunikasjonstalent på plass

/
Med seniorrådgiveren Linda Bringsvor har Iteo fått på plass en av Norges flinkeste b2b-kommunikasjonsrådgivere. I tillegg er unge og lovende Rikke Kjendseth ansatt som rådgiver. Ansettelsene er viktige for byrået, som ønsker å bli best på kundetilfredshet i Norge.

Syv grunner til å fokusere på grafisk design

/
Hva er det første en potensiell kunde ser av din bedrift? Er det visittkortet ditt, en annonse, en brosjyre eller kanskje de har funnet veien inn på nettsiden din? Hva møter dem der?

Slik lykkes du med salg og markedsføring

/
Særlig aktører innen olje og gass kan oppnå store gevinster med enkle grep. Slik lykkes du med salg og markedsføring, last ned inspirasjon her.

Innholdsmarkedsføring økte salget med 30 prosent

/
Bedre verdibaserte budskap og digital markedskommunikasjon ga gode resultater da NTI CADcenter skulle selge flere kurs.

Nådde nye kunder med troverdig innholdsmarkedsføring

/
Da SAP skulle arrangere årets viktigste konferanse satte de rekorder. Både i form av oppmøte og påmeldinger. De deler her sin oppskrift på suksess.

4 lærdommer fra fotball-EM i Frankrike

/
Vi er inne i årets store fotballfest, og mange lengter nok mot Kontraskjæret og en kald pils i det de tidligste kampene spilles i Frankrike. Vi mikser jobb og hobby, og ser hva kommunikasjonsfolk kan lære av EM 2016.