Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
Merkevarebygging som endret verdensmarkedet
For å bevise merkevarens verdi må du først utdanne egen organisasjon.
GK forlenger med Iteo
GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. Det siste halvåret har selskapet prøvd ut hvordan det fungerer å jobbe sammen med et byrå på innholdsproduksjon og PR.
Slik bygger du mentale koblinger til din merkevare
Vi velger de merkevarene vi kjenner til, både som forbrukere og i jobbsammenheng. Ved å bygge merkevarekoblinger til kategori-inngangsporter, vil din merkevare komme lenger frem i målgruppens minne, og dermed øke sjansen for å bli kjøpt.
Vi hjelper deg med å bytte ut Google Analytics
Datatilsynet publiserte 1. mars sin foreløpige konklusjon i Google Analytics-saken. Konklusjonen er at Google Analytics bryter med GDPR, og når den endelige kjennelsen kommer, risikerer vi at Google Analytics er ulovlig å bruke i Norge.
Hva er KPI? Slik setter du SMARTe mål
KPI står for Key Performance Indicators. KPI-er skal beskrive målinger som er nyttige for deg og din bedrift, for å gi en pekepinn på hvordan dere ligger an i forhold til langsiktige mål. KPI-er settes gjerne basert på finaniselle, operative eller strategiske mål.
Hva er nullklikksøk (zero click search) og hvordan påvirker det SEO?
Brukerne ser ut til å like det, mens markedsførerne har fått en ny utfordring i fanget. Hvordan skal vi forholde oss til søk som ikke gir klikk?