Blogg

Ny tjeneste måler merkevarens utvikling

Iteo lanserer Min merkevaremåler.

Generativ kunstig intelligens utløser enorme muligheter

Derfor må markedssjefen være ekstremt nysgjerrig, mener lederen i ANFO.

Ja; KI kommer til å stjele «noens» jobb

Men neppe din, dersom du klarer å kombinere teknologi og mellommenneskelige egenskaper, mener markedsføringseksperten fra Handelshøyskolen BI.

Bruker KI til å finne søstre og brødre

Norske Gudmund Semb har i en mannsalder jobbet innen markedsføring i Tyskland. Med pulsen på B2B-markedsføring fra CMO-stolen i et stort globalt konsern, er han tydelig på hva den modige markedsføreren må kunne beherske i 2024.

4 viktige strategiske grep for B2B-markedssjefen i 2024

En av verdens fremste eksperter på effektmålinger mener for mange B2B-markedsførere jager kortsiktige resultater og overser verdien av langsiktig merkevarebygging. Her er hans fire råd til B2B-markedsførere.

Hva er et webinar – og hvordan kommer du i gang?

Webinarer er blitt en viktig del av mange bedrifters strategi. Men hvordan lykkes du?

2023 fra A til Å

I 2023 har vi i har laget filmer, skrevet, tatt bilder og holdt kurs. Den modige markedssjefen gikk globalt, det samme gjorde flere av merkevareplattformene vi har hjulpet våre kunder med. Så går det vel ikke an å la være å nevne kunstig intelligens heller?

Hold deg fast. Her er Iteo-året fra A til Å.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk