Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
Mange tjenester som brukes av markedsførere kan være ulovlige
– Dette har større kommersielle konsekvenser enn GDPR, sier en av Norges fremste eksperter på personvern, advokat Eva Jarbekk. Hun har noen råd til alle som driver med markedsføring.
2020 fra A til Å
Vi fikk også i år bekreftet at det er gøy å være litt rar. Det er vi stolte av.
Derfor er en god landingsside avgjørende for kampanjen din
I kampanjesammenheng er en landingsside en frittstående enkeltside, som er satt opp spesifikt for kampanjen. Målet er å konvertere.
4 kundetyper å huske på når du markedsfører kampanjer
For å lykkes med en landingsside for en spesifikk kampanje må du vite hvem kundene dine er, hva de leter etter og hvordan de reagerer på landingssiden din. Her er fire kundetyper du bør la deg inspirere av for å øke sjansen for kampanjens suksess.
Merkevareambassadører: Ti bevis på at det funker
Å legge til rette for at ansatte blir bedriftens merkevareambassadører, eller «employee advocacy», som det heter på engelsk, skal i teorien gi både større engasjement og mer troverdighet. Men funker det? Her er ti bevis på at svaret er «ja!».
Markedssuksess for Oslos mest unike næringseiendom
Når første leietaker flytter inn i januar 2021, og Økern Portal suksessivt åpner dørene det neste året, har byggherre Oslo Pensjonsforsikring sikret langsiktige leiekontrakter på rundt 80 prosent av de totalt 80 000 kvadratmeterne med kontorbygg og hotell.