Blogg

Gikk fra hundre små til tre store

For Atea handler effektiv markedskommunikasjon om troverdighet og det å bli husket når kjøpsbehov oppstår.

Kreativitet og langsiktighet: Hvordan bygge en merkevare som varer

En ny undersøkelse bekrefter viktigheten av det langsiktige.

Kundecaset: En forbannelse eller velsignelse?

Et godt kundecase kan flytte fjell. Det er en bekreftelse av deg som leverandør og kan spore an andre til å ville jobbe med deg. Men det varer ikke evig. Dessuten skal det lages. Her får du en miniguide som dyrker velsignelsen og jager forbannelsen.

B2B-markedsføring på Snapchat

Snapchat-annonsering er kanskje ikke det første du tenker på når det gjelder B2B-markedsføring, men det er absolutt en kanal du bør vurdere. Med kreative annonseformater og muligheten til å målrette presist, gir Snapchat bedriften din en unik sjanse til å skille seg ut i markedet. Plattformen er spesielt effektiv for å nå unge, engasjerte målgrupper – de som kan bli morgendagens beslutningstakere!

– Markedsføring er en vitenskap

Ifølge forskeren fra Ehrenberg-Bass Institute må markedssjefen fremme en kultur for å bevise effekt fra markedsføringen.

Kreative annonser er fire ganger mer lønnsomme

Derfor skal du ikke se deg blind på kortsiktig avkastning, ifølge eksperten i WARC.

CEO og CFO forstår mentale markedsandeler

For at markedskommunikasjonen skal skape vekst må du tørre å underholde og sette søkelys på kategoridrivere, inngangsporter og merkevaremarkører.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk