Blogg

Ny tjeneste måler merkevarens utvikling

Iteo lanserer Min merkevaremåler.

– Kvalitet er inngangsbilletten til markedet, innovasjon er forutsetningen for å bli værende

Forskningsleder, professor og grunnlegger av Norsk kundebarometer, Tor Wallin Andreassen, mener CMO-er må ta en større plass i toppledergruppen og bli ansvarlig for selskapets inntekter. Her er hans tips og tanker om hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en B2B-bedrift.

Den modige markedssjefen gjør det ingen har gjort før

Direktør for Marked og salg i DNB, Aina Lemoen Lunde, satser tungt på datadrevet markedsføring for å skape enda høyere kundetilfredshet.

Fire erfarne rådgivere til Iteo

Aldri før har vi styrket laget så mye, på én og samme dag. Vi får inn offensive krefter innen innen innholdsmarkedsføring, podkastproduksjon, teknologi, samfunnsansvar og strategisk rådgivning.

Æresmedlem nummer 3

Det sørges. Det jubles. Vi mister noe vi aldri vil klare å erstatte. Tina Tharaldsen er Iteos æresmedlem nummer 3.

Innholdsmarkedsføring på 2 500 ord

Hvert eneste minutt deles mer enn 33 millioner meldinger, bilder og videoer via sosiale medier verden over. Så hvordan skal du få akkurat ditt innhold til å skille seg ut i denne enorme informasjonsmassen?

Seks nye, to vender hjem

Til nå i år har Iteo fått åtte nye, hyggelige og dyktige kolleger på plass.

Få nyheter og våre beste caser rett i innboksen din.

Årets byrå logo
BBN - The world's B2B agency logo
Google Partner
Iteo Hubspot Solution Partner Program
Iteo bra søk