Blogg
Ny tjeneste måler merkevarens utvikling
Iteo lanserer Min merkevaremåler.
– Kvalitet er inngangsbilletten til markedet, innovasjon er forutsetningen for å bli værende
Forskningsleder, professor og grunnlegger av Norsk kundebarometer, Tor Wallin Andreassen, mener CMO-er må ta en større plass i toppledergruppen og bli ansvarlig for selskapets inntekter. Her er hans tips og tanker om hva som skal til for å lykkes som markedssjef i en B2B-bedrift.
Den modige markedssjefen gjør det ingen har gjort før
Direktør for Marked og salg i DNB, Aina Lemoen Lunde, satser tungt på datadrevet markedsføring for å skape enda høyere kundetilfredshet.
Fire erfarne rådgivere til Iteo
Aldri før har vi styrket laget så mye, på én og samme dag. Vi får inn offensive krefter innen innen innholdsmarkedsføring, podkastproduksjon, teknologi, samfunnsansvar og strategisk rådgivning.
Æresmedlem nummer 3
Det sørges. Det jubles. Vi mister noe vi aldri vil klare å erstatte. Tina Tharaldsen er Iteos æresmedlem nummer 3.
Innholdsmarkedsføring på 2 500 ord
Hvert eneste minutt deles mer enn 33 millioner meldinger, bilder og videoer via sosiale medier verden over. Så hvordan skal du få akkurat ditt innhold til å skille seg ut i denne enorme informasjonsmassen?
Seks nye, to vender hjem
Til nå i år har Iteo fått åtte nye, hyggelige og dyktige kolleger på plass.