Mest leste bloggposter 2015

Våre mest leste blogginnlegg i 2015

Det som leses mest på Iteo sin blogg er kundehistorier, ansettelser, trender, og konkrete råd. Poster fra 2013 er også godt representert på topp 10-listen. Her er våre mest leste blogginnlegg fra 2015

Mest leste bloggposter 2015

Hver dag gir vi råd om- og lager engasjerende innhold for våre kunders digitale kanaler. For egen markedsføring og for å gjøre oss konkrete erfaringer, har vi i Iteo vår egen blogg der vi forsøker å produsere så mye nyttig og verdifullt innhold som vi klarer. 2015 har vært bra for Iteo, dette er oppsummert i bloggposten 2015 fra A til Å. Våre nettsider har hatt en «visningstid» på 30 814 minutter. Det er det samme som å se alle James Bond-filmene etter hverandre 11 ganger!

Blogginnlegg er også godt for longtail

I 2015 har vi hatt en noe ujevn publiseringsfrekvens og det merkes på lesertallene. Vi ser helt tydelig at enkelte poster har lang levetid. Dersom du skriver om et tema som engasjerer og skriver slik at Google og andre søkemotorer lett finner innholdet, får du treff i lang tid etter. Noen poster kan dra mye trafikk i mange år. Overordnet kan vi si at det som engasjerer mest er innholdet som gir direkte verdi til leserne. Dette kan være tips og råd eller historier om kunder og deres erfaringer.

Trafikkdrivere og leads gjennom blogg

I 2015 har vi ikke brukt mye penger på å promotere poster i sosiale medier eller kjøpt annen betalt kommunikasjon eller reklame. Vi har valgt å putte litt penger i promotering av enkelte saker som vi har sett har hatt stor interesse. Vi har tro på at godt innhold får den spredningen den fortjener, og har klart å skape stort engasjement. Dette merker vi særlig på mange nye leads og spennende nye muligheter. 35 prosent av trafikken kommer fra sosiale medier, 37 prosent fra Google. Totalt sett har vi registrert over 700 personer som har gitt oss sin kontaktinfo, og i så måte er leads.

 

Her våre 10 mest leste blogginnlegg for 2015:

 

Ta kontakt om målet for 2016 er å få til mer med mindre når din virksomhet skal markedsføres

0 kommentarer

Skriv en kommentar

Lyst til å kommentere?
Bidra gjerne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *